اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار خبر داد

احتمال بازشماری برخی صندوق‌های شعب اخذ رأی شوراها در شهریار

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار با اشاره به دریافت اعتراض برخی به روند برگزاری انتخابات شوارهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان گفت: امکان دارد با پایان بررسی این شکایات، برخی از صندوق‌های شعب انتخابات شوراها بازشماری شوند.

احتمال بازشماری برخی صندوق‌های شعب اخذ رأی شوراها در شهریار

علی اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان شهریار اظهار داشت: شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 8 شهر این شهرستان پس از پایان شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آغاز و در کمترین زمان شمارش شد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در این انتخابات اعتراضی در خصوص روند اجرایی آن انجام گرفته است یا خیر؟ گفت: معترضان به روند اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شهریار فرصت داشتند تا آخر وقت اداری روز گذشته اعتراضات خود را با مدرک به ستاد انتخاباتی این شهرستان اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار تصریح کرد: هیئت اجرایی انتخابات فرصت دارد تا تمام اعتراض‌های دریافتی را به مدت 5 روز بررسی کند لذا جواب تمام اعتراض‌های دریافتی نیز در نخستین فرصت و در پایان زمان تعیین شده به اطلاع مردم خواهد رسید.

اینانلو در واکنش به مطالب عنوان شده درباره بازشماری مجدد برخی صندوق‌ها، گفت: هم‌اکنون هیچ بازشماری انجام نشده است اما ممکن است بعد از رسیدگی به اعتراض‌ها بازشماری برخی صندوق‌ها انجام شود.

انتهای پیام/2302/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول