اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز در گفت‌وگو با فارس:

شورای شهر محل آزمون و خطا نیست

عضو شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر اهواز باید طوری حرکت کند که در دوره‌های بعد، اعتماد مردم نسبت به شوراها به سختی حاصل نشود.

شورای شهر محل آزمون و خطا نیست

یک عضو شورای شهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: معتقدم ارتقای جایگاه فرهنگ شهروندی و احترام به حقوق شهروند یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که در کلان شهر اهواز مغفول مانده است.

آذر زمانپور ادامه داد: توجه خاص به اماکن فرهنگی، هنری، تفریحی و شهری موجب ارتقای فرهنگ و سلامت روان همه شهروندان می‌شود.

وی از عدم وجود کتابخانه و سالن تئاتر به شکل کافی در شهر اهواز اظهار ناراحتی کرد و گفت: امروز کلان شهر اهواز به لحاظ اماکن فرهنگی فقیر است بنابراین این موضوع باعث می‌شود که جوانان نتوانند از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنند.

این عضو شورای شهر عنوان کرد: جوانان ما باید در ساختارسازی و مدیریت شهر و همچنین چرخاندن چرخ کلان شهر اهواز سهم به‌سزایی داشته باشند.

وی در خصوص پروژه‌های نیمه تمام موجود در اهواز نیز گفت: متأسفانه پروژه‌های نیمه تمام شهری موجب شده که فضای ناسالمی بر شهر حکم فرما باشد بنابراین باید موانع و حلقه‌های مفقوده را شناسایی کرد.

زمانپور موضوع حمل و نقل را شاهرگ حیاتی اقتصاد جامعه دانست و افزود: معتقدم حمل و نقل هر روز خون تازه‌ای به رگ‌های حیاتی شهر تزریق می‌کند بنابراین هر چه این خون تازه‌تر باشد قطعاً آرامش مردم بیشتر خواهد شد.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر بیشتر اماکن رفاهی، خدماتی و ورزشی اهواز تنها در چند منطقه متمرکز شده است و این در حالی است که جمعیت مناطق محروم به مراتب بیشتر از مناطق مرفه شهر است بنابراین این موضوع باید پیگیری شود.

این عضو شورای شهر عنوان کرد: مطالبات مردم در خصوص عدم توزیع مناسب خدمات شهری در مناطق اهواز بر حق بوده و شورای شهر این وظیفه را دارد که به صورت عادلانه خدمات شهری و اعتبارات موجود را توزیع کند.

وی افزود: بهترین و کارشناسی‌ترین برنامه‌ها اگر همراه با وحدت و همدلی نباشد به جایی راه ندارد بنابراین شورای شهر این دوره باید طوری برنامه‌ریزی کند که به لحاظ عدالت و کارکرد نمونه باشد.

زمانپور با بیان این‌که شورای شهر محل آزمون و خطا نیست گفت: شورای شهر اهواز باید طوری حرکت کند که در دوره‌های بعد اعتماد مردم نسبت به شوراها به سختی حاصل نشود.

وی عنوان کرد: حاشیه‌نشین‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهری بهره‌مند شده و این باور که شورای شهر برای آن‌ها کاری انجام می‌دهد باید در بین آن‌ها حاکم شود.  

انتهای پیام/2329/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول