اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

منتخبان شوراها به منزله برادر یکدیگر هستند

امام جمعه میاندوآب گفت: منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا باید مانند برادر با یکدیگر همکاری کرده و در فضای صمیمی کار کنند.

منتخبان شوراها به منزله برادر یکدیگر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: حماسه 24 خرداد ماه با حضور میلیونی ملت بزرگ ایران اسلامی خلق شد که اکنون نوبت حماسه خلق کردن مسئولان و منتخبان فرا رسیده است، بنابراین باید رقابت‌ها را کنار گذاشته و به منزله همکار و برادر با یکدیگر رفتار کنند.

وی به حضور حداکثری مردم در انتخابات‌های ریاست‌ جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه سال جاری، اشاره کرد و افزود: اقشار مختلف جامعه با شوری وصف‌نشدنی در این انتخابات شرکت کرده‌اند، بنابراین منتخبان مردم وظیفه دارند در پاسداشت این حضور گام برداشته و نظام اسلامی را از زیر بار مشکلات مختلف نجات دهند.

قهرمانی به فرا رسیدن عید بزرگ مسلمانان نیمه‌شعبان، اشاره کرد و گفت: در حالی که ملل مسلمان هنوز از واقعیت‌های این روز بزرگ و ایام ظهور غافل هستند نمی‌توان انتظار داشت که غیر مسلمانان تصویر درستی از وقایع روز ظهور امام زمان (عج) ارائه دهند.

امام جمعه میاندوآب گفت: متاسفانه دشمنان دین مبین اسلام با تبلیغات منفی و مخرب، امام زمان (عج) را مظهر بی‌مهری، بی‌رحمی و خشونت معرفی می کنند در حالی که ایشان مظهر مهر و عطوفت الهی هستند.

وی به لزوم توجه مردم به تقوی الهی، تزکیه نفس و پرورش روح اشاره کرد و اظهار داشت: هر چقدر برای دوری از معصیت و جلب رضایت خداوند متعال گام برداریم به همان اندازه در حرم امن الهی قرار گرفته و سعادت دنیوی و اخروی را برای خود رقم زده‌ایم پس باید به اهمیت این نکته توجه کرد.

انتهای پیام/61002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول