اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

اسامی اعضای جدید شورای اسلامی در 4 شهر آمل

اسامی اعضای جدید شورای اسلامی شهرهای رینه و گزنگ در بخش لاریجان، شهر امامزاده عبدالله و شهر دابودشت را منتشر کرد.

اسامی اعضای جدید شورای اسلامی در 4 شهر آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، با پایان یافتن کار شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهرها، اسامی اعضای جدید این شوراها در چهار شهر دیگر شهرستان آمل اعلام شد.

بخشدار لاریجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه این بخش دارای 8 هزار نفر جمعیت ثبت شده است، یادآور شد: حضور مسافران، گردشگران و ییلاق‌نشینان این منطقه موجب حضور 15 هزار و 203 شرکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری این بخش شد.

ولی‌محمد فضلی با اعلام اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر در دو شهر این بخش برگزار شده است، تصریح کرد: 72 روستای این بخش نیز شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی روستا بوده است.

وی با اعلام اسامی راه‌یافتگان به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رینه و گزنگ در این بخش افزود: در شهر رینه سعید صادقی‌راد، زهرا سعیدبخت، حسن سالاری و محمد خسروی بیشترین آرا به کسب کردند و مرتضی نیکزاد، محمد زاهدی، علی‌اکبر آخانی، نرگس آخانی و مصطفی خادمی نیز در شهر گزنگ به دست آورنده بیشترین آرا بودند.

اسامی اعضای جدید شورای شهر امامزاده عبدالله

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه در شهر امامزاده عبدالله(ع) برای نخستین بار انتخابات شورای شهر برگزار شد، افزود: در این انتخابات ولی‌الله بهشمی، تقی ابراهیمی، سیف‌الله اکبری، روح‌الله رضوی‌نیا و مهدی اسکو به عنوان اعضای جدید شورای اسلامی این شهر تازه تاسیس معرفی شدند.

وی گفت: میزان مشارکت مردم بخش امامزاده عبدالله در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره دهم 24 درصد رشد داشته است.

یحیی عسگری‌پور با اعلام اینکه انتخابات شورای اسلامی روستا در 72 روستای این بخش نیز انجام گرفته است، تاکید کرد: 98.2 درصد مردم این بخش در انتخابات جمعه گذشته مشارکت داشتند.

اسامی راه‌یافتگان به شورای چهارم شهر دابودشت

جعفر آذرتوس بخشدار دابودشت نیز با اعلام اسامی راه‌یافتگان به شورای اسلامی شهر دابودشت گفت: جعفر منفرد، حسن دهقان، مهدی محمودی، سیدحسین حسینیان و شهریار کیانی اعضای جدید این شورا در شهر دابودشت هستند.

انتهای ‌پیام/86011/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول