اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

سیده خدیجه حسینی بیشترین آرای تاریخ شورای شهرهای استان بوشهر را کسب کرد

فرماندار دشتستان گفت: سیده خدیجه حسینی با 17 هزار و 414 رأی بیشترین آرای تاریخ شورای شهرهای استان بوشهر را کسب کرد.

سیده خدیجه حسینی بیشترین آرای تاریخ شورای شهرهای استان بوشهر را کسب کرد

علیرضا خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها در دشتستان با مشارکت بالای مردم انجام گرفت و بار دیگر مردم این شهرستان به تکلیف خود عمل کردند.

وی افزود: انتخابات شوراها در 104 حوزه شهری و روستایی برگزار شد و مردم با شور و نشاط به منتخبان خود رأی دادند و برای آینده شهر و روستای خود تصمیم‌گیری کردند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان نیز برای تصاحب 9کرسی شورای اسلامی تعداد 51 نفر به رقابت پرداختند.

خرمی گفت: در انتخابات شورای شهر برازجان سیده خدیجه حسینی با 17 هزار و 414 رأی بیشترین رأی را کسب کرد و بالاترین رأی شوراهای شهر در سراسر استان بوشهر را به خود اختصاص داد.

این مسئول یادآور شد: مرتضی نیکجو با هشت هزار و 814 رای و هادی کفاش با هشت هزارو 614 رای در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

وی بیان کرد: همچنین مرتضی قدوسی‌فرد با هفت هزار و 459، سعید اسماعیلی با 6 هزار و 179 و بهادر قائدی برازجانی با 5 هزار و 935 رأی بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

خرمی اضافه کرد: همچنین اسماعیل ناخایی با پنج هزار و 743 و محمدتقی گرمسیری با 5 هزار و 343 و قیصر ترک‌زاده با 5 هزار و 282 رأی به عنوان اعضای اصلی منتخب مردم برازجان برای چهارمین دوره شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه 45 شعبه اخذ رأی جمع‌آوری آرای مردم شهر برازجان را بر عهده داشتند ابراز داشت: امیدوار هستیم همه منتخبان برای توسعه و پیشرفت شهر گام بردارند و فرصت را هدر ندهند.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول