اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

اعضای شورای اسلامی شهر بردخون مشخص شدند

بخشدار بردخون گفت: با پایان شمارش آرا، اعضای شورای اسلامی شهر بردخون مشخص شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر بردخون مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود محمدپور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم بردخون همگام و همپای مردم کشور اسلامی ایران حضوری حماسه ساز و گسترده و پرشور در انتخابات 24 خرداد داشتند و با مشارکت وصف نشدنی خود حماسه سیاسی را خلق کردند.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه بردخون همواره و در همه عرصه‌ها حضوری گرم داشته و بار دیگر به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی به ندای معظم له لبیک گفتند و به پای صندوق‌های رأی آمدند.

محمّدپور ادامه داد: استکبار جهانی باید شور و شعور مردم ایران و حمایت دوباره از نظام را بپذیرد و دست از دشمنی و عداوت بردارد که بی شک حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام دشمنان را مجبور به تسلیم خواهد کرد.

بخشدار بردخون اضافه کرد: در بخش بردخون انتخابات در 13 صندوق رأی برگزار شد که در مجموع شش هزار و 100 رأی وارد این صندوق‌ها شد.

وی افزود: با شمارش آرا و اعلام نتایج، محمد بردستانی با کسب 1270 رأی،حسین محمدی با 1199 رأی، احمد بحرانی با 1003رأی ، حسین صفری با 958 رأی و علی کشاورز با 800 رأی موفق شدند به عضویت شورای شهر درآیند و به عنوان اعضای اصلی شورای شهر بردخون انتخاب شدند.

انتهای  پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول