اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

پیروز انتخابات مردم و بازنده دشمنان بودند/ وظیفه سنگین قضات در امر قضاوت

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: قضات وظیفه سنگینی در امر قضاوت به عهده دارند.

پیروز انتخابات مردم و بازنده دشمنان بودند/ وظیفه سنگین قضات در امر قضاوت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی بعدازظهر امروز در دیدار با مدیران کل زیر مجموعه دادگستری استان زنجان اظهار کرد: کار در دستگاه قضا وظیفه سنگینی را برای کارکنان این مجموعه به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه قضات بر اساس وظیفه‌ای که دارند، دارای مسئولیت سنگینی هستند، اضافه کرد: عادل‌ترین قاضی امیرالمومنین (ع) است، ولی حتی زمانی که ایشان نیز امر قضاوت را به عهده داشتند، کسی که رای به نفع او نبود، ناراحت بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه همیشه 50 درصد افراد از کار  قاضی ناراحت بوده و نسبت به این قضیه نارضایتی دارند، افزود: پس از پایان قضاوت حتی ممکن است شخصی که پیروز جلسه دادگاه است نیز ناراحت باشد، چراکه او نیز شاکی از مراجعات متعدد به دادگاه و مجموعه قضایی است.

وی در ادامه با تبیین شخصیت شهید دکتر بهشتی افزود: درست چند سال پس از انقلاب دشمنان با اقدامات سیاه‌کارانه به دنبال ترور شخصیتی شهید بهشتی بودند.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: متاسفانه در آن دوران دشمن آن چنان چهره سیاه و زشتی از شهید بهشتی ساخته بود که در برخی مورد اثبات بی‌گناهی ایشان نیز کار دشواری بود.

وی در ادامه به موضوع غیبت و تاثیرات سوء آن در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در جوامع امروزی غیبت و افترا قبح خود را از دست داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه گناه غیبت و تهمت بخشودنی نیست، اضافه کرد: متاسفانه غیبت کردن در بین مردم غیبت محسوب نمی‌شود، بلکه نوعی تحلیل از موضوعات روز جامعه به حساب می‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه سیاسی ملت شریف ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در روز 24 خرداد بار دیگر در تاریخ انقلاب حماسه دیگری ثبت شد، حماسه‌ای که برای همیشه در اذهان ماندگار خواهد ماند.

آیت‌الله خاتمی با تقدیر از سایر کاندیداها و طرفداران آنها افزود: خوشبختانه هم سایر داوطلبان ریاست جمهوری و طرفداران آنها با بصیرت به رای مردم احترام گذاشته و از ایجاد هر نوع آشوب در کشور خودداری کردند.

وی همچنین با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات تصریح کرد: خوشبختانه حضور باشکوه مردم باطل‌السحر بود و دشمن در مقابل این حضور باشکوه مردم حرفی برای گفتن نداشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه برنده انتخابات در این دوره نیز همچون ادوار گذشته مردم بودند، تصریح کرد: خوشبختانه مردم با بصیرت و فهیم ایران برخلاف وجود بمباران‌های تبلیغاتی در زمینه حضور نداشتن در صحنه انتخابات به نحو باشکوهی در این عرصه ملی حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/73005/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول