اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج:

مردم در انتخابات به تکلیف خود عمل کردند / ملت به ارزش‌های دینی و انقلابی روی آورده‌اند

جانشین سازمان بسیج با بیان اینکه مردم در انتخابات اخیر به تکلیف خود عمل کردند گفت: آنچه امروز انتظار مردم است اینکه تلاش جدی‌تری برای تقویت ارزش‌ها صورت بگیرد.

مردم در انتخابات به تکلیف خود عمل کردند / ملت به ارزش‌های دینی و انقلابی روی آورده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار علی فضلی امروز در مراسم افتتاح زائرسرای جوادالائمه(ع) که در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم برگزار شد اظهار کرد: مردم ما در 24 خرداد امسال حماسه‌ای بزرگ آفریدند و خواسته و انتظار رهبری را محقق کردند.

وی افزود: دوست و دشمن چشم به انتخابات ایران دوخته بودند و آن را رصد می‌کردند اما حضور بیش از 70 درصدی ملت ایران حرکتی کاملا معنادار بود و به دشمنان فهماند که مردم ایران پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و ما نیز به منتخب ملت، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی تبریک می‌گوییم و امیدواریم در سایه‌سار ولایت به اهداف عالیه انقلاب دست یابیم.

جانشین سازمان بسیج با بیان اینکه مردم در این انتخابات به تکلیف خود عمل کردند گفت: آنچه امروز انتظار مردم است اینکه تلاش جدی‌تری برای تقویت ارزش‌ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: مردم امروز به ارزش‌های دینی و انقلابی روی آورده‌اند و در حفظ آن نسبت به گذشته تلاش بیشتری می‌کنند.

فضلی با اشاره به وقایع سال‌های نخست انقلاب خاطرنشان کرد: در آن دوران که بنی صدر رئیس جمهور بود دو جنگ علیه مردم ایران جریان داشت؛ نخست حمله ارتش بعث عراق به ایران و دیگری میدان دادن به منافقان برای انجام ترور و ناامن ساختن کشور بود به طوری که تنها در تهران برای فراری دادن عناصر منافق 74 ترور صورت گرفت.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور افزود: مردم ایران در دفاع از جمهوری اسلامی در مقابل دشمن خارجی و نیز تقویت امنیت داخلی امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت شهید چمران اشاره و ابراز داشت: این شهید بزرگ در مردادماه 58 حماسه‌ای بزرگ در پاوه آفرید و موفق شد جلوی پیشرفت منافقان را بگیرد و سرانجام نیز در سال 1360 به شهادت رسید؛ خردادماه یادآور سالروز شهادت مسیح کردستان، شهید محمد بروجردی نیز هست؛ همان شهیدی که پس از مجاهدت‌های فراوان در دفاع از کشور و سازمان‌دهی پاسداران و کردها در مقابل حرکت‌های تجزیه‌طلبانه در سال 1361 به شهادت رسید.

فضلی با بیان اینکه تا زمانی که عطر شهادت در کشور وجود داشته باشد جای نگرانی نیست گفت: امروز مشاهده می‌کنیم در حوزه سفرهای راهیان نور توسعه کمی و کیفی خوبی صورت گرفته و امروز با وجود گرمای شدید حاکم در جنوب کشور روزانه بیش از 700 نفر از مناطق جنگی بازدید می‌کنند.

جانشین سازمان بسیج با بیان اینکه تقویت راهیان نور یکی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب بوده است عنوان داشت: سال گذشته بیش از 500 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر ایرانی به مناطق غرب، شمال غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: نقش موثر روحانیون در راهیان نور نباید مورد غفلت واقع شود، سال گذشته بیش از 20 هزار نفر از مبلغان روحانی همراه با دانش‌آموزان و سایر اقشار به این سفر نورانی اعزام شده‌اند.

فضلی با بیان اینکه برای تقویت سفرهای راهیان نور نیازمند برنامه‌ریزی دقیقی هستیم گفت: اجرای طرح صالحین که طرحی بصیرتی و قرآنی است موجب تعالی‌بخشی به جوانان شده و جمع کثیری از دختران، پسران، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در آن شرکت دارند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور خاطرنشان کرد: امروز هر سپاه استانی دارای مقر و زائرسرایی در مناطق جنگی جنوب کشور است و این امر نشان‌دهنده استقبال عموم مردم از این برنامه است.

وی افزود: ساخت زائرسرا و مجتمع‌های فرهنگی تربیتی مانند زائرسرای جوادالائمه(ع) و مجتمع ولایت در قم در دیگر شهرها نیز رونق یافته و موجب بهره‌مندی بیشتر بسیجیان و عموم مردم از آموزش‌های مورد نیاز می‌شود.

انتهای پیام/78004/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول