اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان سابق تیم ملی تیراندازی جانبازان:

حضور حماسی مردم در انتخابات غرورآفرین بود

کاپیتان سابق تیم ملی تیراندازی جانبازان با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات غرور‌آفرین بوده است.

حضور حماسی مردم در انتخابات غرورآفرین بود

سیدرمضان صالح‌نژاد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و حضور بیش از 70 درصدی مردم در آن گفت: ملت ایران نشان داده است که برای دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی همواره در صحنه حاضر است.

جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی با تاکید بر اینکه مردم با رای بالای خود بر تداوم باورمندی بر خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان تاکید کرده‌اند، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات برای من غرورآفرین بوده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای معیشت مردم و حفظ آرامش جامعه باید در دستور کار رئیس جمهور قرار داشته باشد، یادآور شد: قانون‌گرایی و اشتغالزایی و تقویت عزت ملت ایران از خواسته‌های ما است و باید از اولویت‌های رئیس جمهور باشد.

صالح‌نژاد که سال 64 در عملیات ظفر به درجه جانبازی رسید با بیان اینکه نظام اسلامی به پویایی و رشد قابل توجهی دست یافته است، گفت: خون شهیدان و ایثارگری‌های ایثارگران همواره روشنگر راه انقلاب اسلامی است.

وی که سال‌های کاپیتان تیم ملی تیراندازی جانبازان و حضور در چهار پارالمپیک را در کارنامه خود دارد، افزود: تداوم راه امام راحل با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری به دست می‌آید.

انتهای پیام/86015/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول