اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر‌:

نقش جوانان در رشد و شکوفایی ایران‌ ‌مبهوت کننده است

‌فرماندار نرماشیر گفت‌: دفاع مقدس و پیشرفت‌های علمی جدید بخشی ‌از تلاش‌های جوانان برومند ایران اسلامی است و نقش بی‌بدیل جوانان در رشد و شکوفایی ایران اسلامی جهانیان را مبهوت کرده است.

نقش جوانان در رشد و شکوفایی ایران‌ ‌مبهوت کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز جوان اظهار داشت‌: بیشتر کارهای بزرگی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام شده، توسط جوانان بوده است‌.

وی افزود‌: دفاع مقدس و پیشرفت‌های علمی جدید بخشی ‌از تلاش‌های جوانان برومند ایران اسلامی است و نقش بی‌بدیل جوانان در رشد و شکوفایی ایران اسلامی جهانیان را مبهوت کرده است.

روح‌الله کریم‌آبادی امام جمعه موقت نرماشیر در این مراسم اظهار داشت‌: جوانی برهه‌ای از عمر است که انسان در این زمان اوج زیبایی جسمی و روحی را دارد که باید نسبت به آن دقت داشت‌.

وی افزود‌: جوانان باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند و تنها به جمال ظاهری خود بسنده نکنند، بلکه به زیبایی فکر و اندیشه و دل نیز توجه کامل داشته باشند.

کریم‌آبادی گفت‌: از خصوصیات جوانی می‌توان به چند مورد موقع تصمیم‌گیری‌های اساسی زندگی، جوانی همراه با نشاط‌، شادابی‌، تلاش‌، پشتکار و اراده، جوانی با نیاز‌های مذهبی‌، اجتماعی‌، روحی و روانی اشاره کرد، جوان در کنار داشتن صلابت دارای قلبی رقیق و دلی نازک است.

وی تصریح کرد‌: جوانان باید توجه کنند که نیازهای عاطفی خود را در منزل جستجو کنند و گول افراد هرزه را در خیابان‌ها نخورند.

امام جمعه موقت نرماشیر عنوان کرد:‌ از آن جا که جوانی برگشت‌پذیر نیست، جوانان از فرصت جوانی نهایت استفاده را داشته باشند، زیرا دل جوان مانند زمینی است که هیچ بذری در آن کاشته نشده‌ و زمینه رشد و تکامل هر رفتار را دارد.

وی به سالروز میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) هم اشاره کرد و گفت‌: بنا به نقل تاریخ حضرت علی‌اکبر از لحاظ سیرت و صورت ببیشترین شباهت را با پیامبر گرامی اسلام داشتند و ولایتمداری وی درسی بزرگ است که باید جوانان شیعه از این فرزند برومند امام حسین (ع) الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/80026/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول