اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری در پنج مسابقه متوالی

قم قهرمان راگبی جوانان کشور شد

تیم قم با کسب برتری مقابل تمامی حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای راگبی قهرمانی جوانان کشور دست پیدا کرد.

قم قهرمان راگبی جوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، راگبی از جمله رشته‌های ورزشی زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم است که در رده‌های سنی مختلف در قم به صورت حرفه‌ای و جدی فعالیت می‌کند و نتیجه آن را با قهرمانی کشور به دست آورد.

راگبی‌بازان قمی در رده سنی زیر 17 سال بخش پسران در راه کسب آمادگی حضور موفق در مسابقات راگبی قهرمانی جوانان کشور تمرینات بسیار خوبی را سپری کردند و با نشان دادن شرایط خوب خود به مقام قهرمانی کشور دست یافتند.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، رقابت‌های راگبی قهرمانی رده سنی جوانان پسر کشور با حضور تیم‌های استان‌های مختلف به انجام رسید و در نهایت قم در جایگاه نخست قرار گرفت.

در این دوره از مسابقات، تیم راگبی جوانان قم با بهره‌گیری از بهترین‌های حال حاضر این رشته و از استعدادهای آینده راگبی قم و کشور توانست با مربیگری حسن حیدرزاده در مقابل حریفان بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته و مزد خود را با قهرمانی دریافت کند.

راگبی‌بازان قمی در این دوره از مسابقات در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی و قرار گرفتن بر سکوی نخست راگبی جوانان کشور در گروه مقدماتی با تیم‌های راگبی جوانان کرمان میزبان رقابت‌ها، تهران یکی از مدعیان قهرمانی و آذربایجان شرقی همگروه بودند.

جوانان هم در مرحله مقدماتی و هم در دو مرحله بعد تا رسیدن به عنوان نخست و مقام قهرمانی حریفان را با نتایج بسیار خوب شکست داده و بدین ترتیب با کسب عنوان قهرمانی به کار خود در پیکارهای راگبی جوانان زیر 17 سال کشور پایان دادند.

این دوره از پیکارها دو روز به طول انجامید و سرانجام تیم راگبی جوانان قم با ترکیب امیرایمان و امیراحسان میرموسوی، محمدرضا رسولی، محمدحسن عبداللهی، میلاد محمدی، محمدحسین عبداللهی، مهدی عباسی، امیرمسعود گنج‌خانلو، حمید محمودی، جواد عابدپور، علیرضا پارسی و حسین نورپور و همچنین به مربیگری حسن حیدرزاده و محمد عبدالمحمدی و سرپرستی محمد ملکی توانست بالاتر از دیگر رقبا از جمله تهران به مقام قهرمانی دست یابد.

راگبی‌بازان قمی در دیدار نهایی این دوره از پیکارها در حضور مسئولان انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان و مسئولان برگزاری مسابقات در کرمان تیم پرقدرت و آماده تهران را در مقابل داشتند اما با ارائه یک بازی کاملا برتر و هجومی توانستند این تیم را با حساب 12 بر پنج شکست داده و بدین ترتیب فاتح رقابت‌های راگبی جوانان کشور شوند.

انتهای پیام/2258/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول