اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان:

ایفای نقش در تمدن اسلامی و ایرانی هدف بسیج اساتید است

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: ایفای نقش تاثیرگذار در ایجاد تمدن اسلامی و ایرانی از اهداف بلندمدت بسیج اساتید است.

ایفای نقش در تمدن اسلامی و ایرانی هدف بسیج اساتید است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید محمد موسوی ظهر امروز در ویژه برنامه روز بسیج اساتید، با تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، اظهار کرد: بسیج اساتید با استفاده از اندیشه‌های نو و افکار نورانی به منظور رسیدن به اهداف کوتاه و بلندمدت خود گام بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است و سازمان بسیج اساتید به عنوان یکی از شاخه‌های پربار این درخت تنومند محسوب می‌شود، افزود: بسیج اساتید همان اهدافی را که در دانشگاه‌ها دنبال می‌شود را پیگیری می‌کند.

*بسیج اساتید نمی‌تواند تافته‌ای جدا بافته از دانشگاه باشد

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج اساتید در بستر دانشگاه شکل گرفته است، گفت: به همین دلیل بسیج اساتید نمی‌تواند تافته‌ای جدا بافته باشد.

وی تربیت نیروی انسانی، تولید علم و انتشار دانش را از اهداف دانشگاه‌ها برشمرد و افزود: همین اهداف را سازمان بسیج اساتید دنبال می‌کند.

موسوی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد از اهداف بلند بسیج اساتید است، یادآور شد: در این زمینه بسیج اساتید برنامه‌های مطلوبی را تدوین کرده است.

وی تربیت نیروهایی همچون شهید چمران و شهریاری را از اهداف بسیج اساتید برشمرد و گفت: بسیج اساتید به دنبال این است تا نقش تاثیرگذار خود را در تولید علم و شخصیت‌های تاثیرگذار ارائه کند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان بسیج اساتید را سهامدار تولید علم دانست و گفت: بسیج اساتید به دنبال این است تا نقش تاثیرگذاری در تولید علمی و دینی جامعه داشته باشد.

وی ایفای نقش تاثیرگذار در ایجاد تمدن اسلامی و ایرانی را اهداف بلندمدت بسیج اساتید عنوان کرد و افزود:‌ بسیج اساتید در این زمینه گام بر می‌دارد.

*شهید شهریاری شخصیتی فرا ملی است

موسوی با اشاره به اینکه تشریح ابعاد شخصیتی مجید شهریاری و شهید چمران از برنامه‌های بسیج اساتید محسوب می‌شود، تصریح کرد: شهید شهریاری شخصیتی فرا ملی است که باید به تبیین شخصیت این شهید گرانقدر پرداخته شود.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری دین خود را نسبت به ایران و ایرانی انجام داد، افزود: شهید شهریاری نام زنجان و زنجانی را در اوج قرار داده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به اینکه شهید شهریاری مدال افتخار هر ایرانی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: باید بازخوانی شخصیت این شهید در جامعه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید گام‌های موثری در زمینه تربیت نیروهای متخصص و متعهدی همچون شهید شهریاری در جامعه برداشته شود، یادآور شد: بسیج اساتید به دنبال تربیت چنین افراد تاثیرگذاری است.

انتهای پیام/73003/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول