اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیریک:

ولایت‌پذیری از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج است

فرماندار سیریک گفت: بسیج از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران اصلی‌ترین و مهم‌ترین بستر‌ها برای حضور مردم و حفظ و اعتلای مسیر انقلاب بوده است.

ولایت‌پذیری از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک،‌ محمد اسفندیاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک اظهار داشت: مهم‌ترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن، ایمان راسخ، پیروی از رهبری و اطاعت محض از ولایت فقیه است.

وی افزود: تبعیت‌پذیری از رهبری نظام یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بسیج است که سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت می‌داند.

فرماندار سیریک خاطرنشان کرد: عظمت و پایبندی ملت ایران به نظامشان و آرمان‌های مقدسشان یک حرف نیست، بلکه واقعیتی واضح و روشن که همه دوستان و دشمنان به آن واقف‌اند و به خوبی می‌دانند که تمام هستی نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران متکی به مردم است.

اسفندیاری ادامه داد: رفاقت و دوستی همیشه در هر جامعه‌ای از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و سربلندی است که در جامعه ایرانی ملت بزرگ ایران اسلامی با خلق حماسه سیاسی و مشارکت در همه صحنه‌ها این عامل را متحدانه و با وحدت ملی به درستی اجرا و برگزار می‌کنند.

اسفندیاری یادآور شد: کشور ایران الحمدالله با داشتن ولایت فقیه همیشه با تدابیر هوشمندانه و روشنفکری‌های مدبرانه و حکیمانه علاوه بر خنثی‌سازی همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان مهم‌ترین نقطه قوت و گره‌گشای همه اختلافات داخلی و شاه کلید حل مسائل و مشکلات است.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین امید درویشی به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقه سپاه سیریک معرفی و از خدمات و تلاش‌های دو نیم ساله حجه الاسلام و المسلمین امید غلامی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/88004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول