اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/خلق حماسه تا انتخاب اصلح/

سردار ابوحمزه:‌ 1500 بسیجی عهده‌دار امنیت انتخابات در همدان

فرمانده سپاه همدان گفت: یک هزار و 500 نفر از بسیجیان عهده‌دار امنیت در 500 شعبه اخذ رأی در سطح استان هستند.

سردار ابوحمزه:‌ 1500 بسیجی عهده‌دار امنیت انتخابات در همدان

غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مسئولیت برقراری امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است، اظهار کرد: سپاه همدان نیز توسط بسیجیان استان در راستای این امر مهم یاریگر نیروی انتظامی بوده است.

وی افزود: یک هزار و 500 نفر از بسیجیان عهده‌دار امنیت در 500 شعبه اخذ رأی در سطح استان هستند.

فرمانده سپاه همدان حرکت مردم را از ساعات آغازین رأی‌گیری بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت:‌ از آغاز زمان رأی‌گیری مردم در تمامی شعبات حضوری پرشور داشته‌اند. این حضور پرشور و حماسی مردم هم تأثیرات داخلی و هم تأثیرات خارجی در پی دارد.

ابوحمزه با اشاره به تأثیرات داخلی حضور حماسی مردم در انتخابات تصریح کرد: در وهله نخست این امر زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا در چهار سال آینده فردی شایسته و اصلح انتخاب شده و مسئولیت قوه مجریه را عهده‌دار ‌شود.

وی ادامه داد:‌ مطمئناً انتخاب اصلح زمینه و بستر مناسبی را برای حرکات قوی‌تر و وسیع‌تر در عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و حل مشکلات و معضلات اجتماعی جامعه فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه همدان یادآور شد: از دیگر آثار حضور حماسی مردم ایجاد وحدت و انسجام در مجموعه اقشار و آحاد جامعه است.

وی ابراز داشت:‌ حضور حماسی مردم باعث می‌شود تا بسیاری از عوامل دشمن، معاندین و مخالفان که در داخل از دلسردی مردم از نظام سخن می‌گفتند، ناامید و مأیوس شوند.

ابوحمزه با اشاره به تأثیرات خارجی حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: در مرحله نخست توطئه‌ای که استکبار، آمریکا و صهیونیست‌ها و دولت‌های وابسته به آنها از چندین ماه قبل شروع کرده بودند تا مردم را دلسرد کنند خنثی می‌شود.

وی ابراز داشت: با حضور مردم بستری در عرصه بین‌الملل به وجود می‌آید که ملت‌های مسلمان و مستضعف عالم پس از حضور گسترده مردم ایران در انتخابات امید دوباره خود را به دست می‌آورند.

فرمانده سپاه همدان با اشاره به بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر بیداری اسلامی در بیش از 14 کشور به وجود آمده است وقتی حضور گسترده مردم ما را در پای صندوق‌های رأی مشاهده کنند با انگیزه و علاقه بیشتری سعی می‌کنند اهداف انقلاب اسلامی را در کشور خود پیگیری کنند.

وی ادامه داد: سپاه آمادگی کامل در یاری و کمک به هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت، نیروی انتظامی و... در سطح استان همدان را دارد.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: تاکنون با توجه به گزارشات ارائه شده امنیت باثبات و همه‌جانبه بر انتخابات حاکم است و هیچ موردی مبنی بر ناامنی چه قبل از انتخابات و چه در حال حاضر گزارش نشده است.

انتهای پیام/89006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول