اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج ولیعصر(عج) شهرستان جم خبر داد

آمادگی بسیجیان جم برای خلق حماسه سیاسی

فرمانده بسیج ولیعصر(عج) شهرستان جم از آمادگی بسیجیان جم برای خلق حماسه سیاسی خبر داد.

آمادگی بسیجیان جم برای خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسن زمانی بعد از ظهر امروز در نشست با بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه مردم شریف است، بر این اساس کارکنان بسیجی پالایشگاه نیز به همراه آحاد ملت ایران در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت.

وی افزود: بدون شک حضور همه کارکنان و کارگران بسیجی پالایشگاه فجر جم و شهرک‌های مسکونی به همراه خانواده در این رویداد بزرگ، گام مهمی در راستای خلق حماسه سیاسی محسوب می‌شود.

فرمانده بسیج ولیعصر(عج) شهرستان جم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نسبت به حضور یکپارچه همه آحاد مردم، خاطر نشان کرد: همه شرایط برای این حضور گسترده فراهم است.

وی ادامه داد: در شهرک‌های مسکونی 9 هزار نفر ساکن هستند که بدون شک مانند دوره‌های گذشته شاهد خلق حماسه بزرگ سیاسی با حضور آنها در انتخابات پیش رو خواهیم بود و دشمنان را بار دیگر ناامید و سرخورده خواهیم کرد.

زمانی در بخش دیگری از اظهارات خود، بینش و هوشیاری کارکنان و کارگران برای شرکت در انتخاب و شناخت موقعیت حساس کنونی را از ضروریات مهم برشمرد و تصریح کرد: در همین راستا همایش بزرگ «حماسه سیاسی» با حضور حلقه‌های صالحین در مسجد پیامبراعظم(ص) برگزار شد.

وی گفت: در این همایش بار دیگر بر شرکت گسترده در انتخابات تاکید شد و همه بسیجیان باید این فرصت را مغتنم شمارند.

فرمانده بسیج ولیعصر(عج) جم یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شعبه‌های صندوق رأی ثابت و سیار مانند شهر جم در شهرک‌های مسکونی نیز برای اخذ رأی ساکنین مستقر است.

وی تصریح کرد: کارکنان بسیجی شهرستان جم بارها نشان داده‌اند که با تفکر و تعقل همواره در صحنه‌های مختلف سیاسی – فرهنگی حاضر هستند و می‌توانند با مراجعه به هر کدام از این مراکز رأی خود را به صندوق بیندازند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول