اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه روحانیت مبارز جیرفت اعلام کرد

تلاش رئیس جمهور منتخب برای حفظ ارزش‌های دینی و آبادانی کشور

جامعه روحانیت مبارز شهرستان جیرفت خطاب به رئیس جمهور منتخب اعلام کرد: با استفاده از نیروهای ارزشی، ولایی و متدّین، متخصص و کارآمد تمام تلاش خود را برای حفظ ارزش‌های دینی، آبادانی کشور و رفع مشکلات اقتصادی انجام دهید.

تلاش رئیس جمهور منتخب برای حفظ ارزش‌های دینی و آبادانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، جامعه روحانیت مبارز جیرفت در پی انتخاب حجت‌الاسلام روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ضمن تبریک به مقام معظم رهبری و ملت ایران اسلامی که پیروز اصلی در انتخابات هستند از همه کسانی که در برگزاری پرشور انتخابات تلاش کرده‌اند، به ویژه شورای نگهبان، وزارت کشور، کاندیداها و رسانه‌ ملی که نقش مهمی در خلق این حماسه سیاسی داشت، تقدیر و تشکر کرد.

این بیانیه خطاب به رئیس جمهور منتخب می‌افزاید: ملت انقلابی ایران اسلامی با انتخاب فردی مؤمن و متدیّن با سوابق مبارزاتی پیش از انقلاب، تلاشگری در سال‌های دفاع مقدس و شخصیتی عالم و فرهیخته که همواره به عنوان نماینده مقام معظم رهبری نقشی بسزایی در مسائل امنیتی داشته است، دیگر بار شعور سیاسی خود را در انتخاب نشان داده و فرامین امام امت را جامه عمل پوشاندند.

در ادامه بیانیه آمده است: انتظار می‌رود، رئیس جمهور منتخب با استفاده از نیروهای ارزشی، ولایی و متدّین، متخصص و کارآمد تمام تلاش خود را برای حفظ ارزش‌های دینی و نشر معارف، آبادانی کشور و رفع مشکلات اقتصادی انجام داده و توجه ویژه‌ای در راستای احقاق حقوق ملت ایران در عرصه‌های جهانی به ویژه در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای داشته باشد و قانون‌مداری را سرلوحه کار خویش قرار دهید.

انتهای پیام/2655/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول