اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان‌جنوبی مطرح کرد

تبلیغات اثرگذارترین رسانه در طول تاریخ/ اعزام‌ 5 هزار مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اثرگذارترین رسانه در طول تاریخ تبلیغ بوده است، گفت: تبلیغات ابزار جبهه حق و جریان دین است.

تبلیغات اثرگذارترین رسانه در طول تاریخ/ اعزام‌ 5 هزار مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین کاظم لطفیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: تبلیغ پیمان وحی الهی برای گسترش فرهنگ اسلام ناب است.

وی با اشاره به رسالت اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، اذعان داشت: خداوند مهمترین، برترین و برجسته‌ترین رسالتی که بر عهده پیامبران الهی (ص) قرار داده تبلیغ اسلام بوده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جبهه حق بیشترین توجه خود را به مدیریت تبلیغ داشته است، تصریح کرد: به نظر می‌آید مهمتر از مأموریت تبلیغ برای کسانی که در جبهه حق قرار دارند، اعم از پیامبران الهی، ائمه معصومین و اولیای الهی متصدق نمی‌شود.

لطفیان یادآورشد: جبهه حق جبهه نورانیت بوده و مسیر الهی در آن ترسیم شده است و تصویر روشنی از انسان کامل در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: در مقابل جبهه حق، جبهه باطل وجود دارد که جبهه جهالت بوده و نقاط ادغام آن بیشتر نقاط افتخارآفرین آن است که جریان حق و باطل کارزار ویژه‌ای داشته است.

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اثرگذارترین رسانه در طول تاریخ تبلیغ بوده است، افزود: تبلیغات ابزار جبهه حق و جریان دین بوده است.

لطفیان یادآور شد: سازمان تبلیغات به عنوان نهاد متولی امر تبلیغ امروز در دهه چهارم عمر خودش مأموریت‌های بسیار مهمی در زمینه نشر انقلاب اسلامی ارائه داده است.

وی برگزاری دوره آموزش روحانیان، آموزش اصناف، آموزش ائمه جماعات دستگاه‌های دولتی، مساجد و مدارس، حمایت غیرحضوری حجاب و عفاف ویژه بانوان شاغل در دستگاه‌های دولتی را فعالیت‌های واحد آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات خراسان جنوبی در سال گذشته برشمرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان‌جنوبی با بیان مأموریت‌های سازمان تبلیغات خراسان‌جنوبی، گفت: سال گذشته بیش از 70 سرفصل و فعالیت اجرا شد که مهمترین آنها اعزام بیش از 5 هزار مبلغ در حوزه تبلیغ بوده که ظریب نفوس در مراسم خاص به بیش از هزار نفر رسید.

لطفیان اضافه کرد: با احتساب شهرستان طبس 150 نفر روحانی در حال حاضر در سطح استان مستقر هستند که به صورت 100 درصد کفاف این استان را ندارد.

وی با ورود حوزه خواهران به سازمان تبلیغات عنوان کرد: به بیش از 120 نفر از خواهران آموزش داده شده است که در سال گذشته این تعداد به نصف رسیده و تعداد 60 نفر از بانوان حوزوی در مدارس به آموزش و تبلیغ دانش‌آموزان پرداخته‌اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان‌جنوبی با اشاره به ایام فاطمیه و عید غدیر، اذعان داشت: با احیای این مناسبت‌ها پویایی و فعالیت‌های سازمان تبلیغات به وضوح مشاهده می‌شود.

لطفیان فعالیت‌های فرهنگی، تشکل‌های دینی و اعزام مبلغ را از جمله فعالیت‌های عید غدیر برشمرد و افزود: به همین مناسبت در مساجد خراسان ‌جنوبی بیش از 70 گفتمان دینی، جلسات محوری در 10 مسجد، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و برنامه‌های پرسش و پاسخ با حضور اساتید کشوری صورت گرفته است.

انتهای پیام/69017/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول