اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تقدیر از عملکرد دفتر خبرگزاری فارس در کرج

فرماندار کرج: خبرگزاری فارس رسانه‌ای ارزشی و حامی ولایت است

معاون استاندار البرز و فرماندار کرج از عملکرد دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز به دلیل تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و پوشش مناسب اخبار مربوط به انتخابات 24 خرداد تقدیر کرد.

فرماندار کرج: خبرگزاری فارس رسانه‌ای ارزشی و حامی ولایت است

مهدی ایران‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی طی رهنمودهای متعدد در ماه‌های پیش از برگزاری انتخابات تاکید فرمودند که همه مردم باید در این عرصه احساس مسئولیت کرده و با حضور حداکثری خود حماسه سیاسی بزرگی خلق کنند.

وی تصریح کرد: پیرو این فرامین شاهد بودیم که مردم ولایی و مومن ایران اسلامی به ویژه کلانشهر کرج با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‎العالی) حضوری حماسی در انتخابات داشتند و بار دیگر به دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی ایران اسلامی پاسخی دشمن‌شکن دادند.

معاون استاندار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای را می‌توان نشانه‌ای از اعتماد مردم ایران به مجریان انتخابات توصیف کرد؟ گفت: در سال‌های اخیر و به ویژه ماه‌های منتهی به انتخابات شاهد بودیم که دشمنان و بدخواهان از هر حیله‌ای برای مایوس و ناامید کردن مردم استفاده کرده و نمی‌خواستند ایران بار دیگر شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای باشد.

ایران‌نژاد تصریح کرد: تحریم‌ها و تهدیدهای متعددی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران از سوی دشمنان خارجی شاهد بودیم و هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شدیم، این هجمه‌ها بیشتر می‌شد.

وی ادامه داد: بدخواهان و دشمنان ما حتی می‌گفتند که حضور مردم در پای صندوق‌های رای اثری در اداره کشور ندارد، اما ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی با حضور در انتخابات و آن هم حضور حداکثری پاسخ تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های آنها را داده و فریاد زدند که عمل به رهنمودها و فرامین ولی امر خود را تحت هیچ شرایطی زمین نمی‌گذارند.

فرماندار کرج تاکید کرد: رهنمودهای ارزشمند رهبری معظم انقلاب اسلامی در خنثی‌سازی توطئه‌ها نقش بسیار موثری داشت و زمانی که معظم‌له حضور در انتخابات را با اهمیت و مهم توصیف و از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت فرمودند، همگان به فرمان ولایت لبیک گفته و حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند.

* مشارکت 55 درصدی مردم در انتخابات کرج

ایران‌نژاد با اشاره به نتایج انتخابات کرج در ادوار گذشته اظهار داشت: مردم این شهرستان در انتخابات مجلس هشتم حدود 29 درصد، در انتخابات مربوط به مجلس نهم حدود 47 درصد مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: این دوره شاهد بودیم که 55 درصد واجدین شرایط در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

فرماندار کرج تاکید کرد: مشارکت مردم ولایی کرج در انتخابات به طور قطع برگ زرین دیگری به کارنامه افتخارات این مردم افزوده است.

* رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در بصیرت‌افزایی داشتند

ایران‌نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا خبرگزاری فارس توانست به وظیفه خود در قبال تحقق رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی برای خلق حماسه در روز انتخابات به درستی عمل کند؟ گفت: خبرگزاری فارس رسانه‌ای ارزشی و ولایی است و مردم و مسئولان انتظارات بسیاری از این خبرگزاری و خبرنگاران آن دارند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در طول ماه‌های اخیر عموم رسانه‌های فعال در شهرستان کرج برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه خوب عمل کردند و در این میان نقش خبرگزاری فارس بسیار موثر بود.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج تاکید کرد: دفتر خبرگزاری فارس و خبرنگاران این رسانه در شهرستان کرج طی ماه‌های اخیر تلاش بی‌وقفه‌ای در جهت تحقق رهنمودهای مقام عظمای ولایت و برگزاری انتخاباتی حداکثری و خلق حماسه‌ای بزرگ داشتند که این تلاش قابل تقدیر است و امیدواریم خبرگزاری فارس در ادامه نیز همچون گذشته برای تحقق اهداف و اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب در همه صحنه‌ها حاضر باشد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول