اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان البرز خواستار شد

تمکین و رعایت قانون از سوی مردم گرمدره

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از مردم منطقه گرمدره کرج خواست تا به قانون تمکین کرده و اعتراض‌های خود را از راه‌های قانونی پیگیری کنند.

تمکین و رعایت قانون از سوی مردم گرمدره

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به دنبال برخی اعتراض‌ها به عملکرد کاندیداهای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در منطقه گرمدره کرج، بعدازظهر امروز ناصر رجبی رئیس ستاد انتخابات استان البرز و معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جمع مردم معترض حضور یافت و آنها را دعوت به تمکین در برابر قانون کرد.

بر اساس این گزارش، رجبی طی سخنانی در جمع مردم این منطقه اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود هیئت بازرسی اقدام به ابطال انتخابات گرمدره کرده است، به هیچ عنوان صحت ندارد و بر اساس قانون بازرسان چنین اختیاری ندارند.

وی تصریح کرد: طبق قانون انتخابات، تنها هیئت‌های بازرسی باید گزارش‌ها و نظرات خود را به هیئت‌های اجرایی و نظارت ارائه داده و بیش از این اختیاری ندارند و این مطلب که شعبه‌ و یا شعباتی از انتخابات شوراها توسط هیئت نظارت ابطال شده، صحت ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز که در جمع مردم گرمدره حضور یافته و وقایع انتخابات شوراها در این منطقه را مورد بررسی قرار داده است، افزود: شکایاتی درباره انتخابات شورای شهر در گرمدره مطرح شده و نهادهای مسئول در حال بررسی این شکایات و اعتراض‌ها هستند و مردم باید با از طریق مجاری قانونی نظرات و اعتراض‌های احتمالی خود را پیگیری کنند.

رجبی تاکید کرد: قانون انتخابات هیچ ابهامی ندارد و شرایط و چگونگی اعتراض به آرا و نتایج و همچنین شکایات به طور صریح و شفاف در این قانون بیان شده است، بنابراین هر شهروندی که اعتراضی دارد، می‌تواند از مجاری قانونی برای پیگیری حق خود اقدام کند.

* مردم مراقب توطئه‌های بدخواهان باشند

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر بسیاری از دشمنان را مایوس و ملت ایران را خوشحال کرده است، گفت: در این شرایط باید مراقب توطئه‌های دشمنان و بدخواهان باشیم و اجازه ندهیم که آنها کام مردم را تلخ کنند.

رجبی در پایان با تاکید بر اینکه ستاد انتخابات و استانداری البرز به همراه هیئت‌های اجرای و نظارت اجازه پایمال شدن حقوق مردم را نمی‌دهند، تاکید کرد: انتظار داریم مردم خوب گرمدره همچون گذشته صبور بوده و از طریق مجاری قانونی خواست‌ها و حتی اعتراضات و شکایات خود را پیگیری کرده و مانند ادوار گذشته به قانون تمکین کنند.

انتهای پیام/2302/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول