اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سوادکوه در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

رئیس جمهور منتخب در خلق حماسه اقتصادی تلاش کند

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور منتخب با استفاده از همه داشته‌ها در خلق حماسه اقتصادی تلاش کند،

رئیس جمهور منتخب در خلق حماسه اقتصادی تلاش کند

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تبریک خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد، گفت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات نشان داد که در همه صحنه‌ها پیشتاز است و اراده لازم برای کار بزرگ و بصیرت برای انتخاب را دارد.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب با استفاده از همه داشته‌ها در خلق حماسه اقتصادی تلاش کند، افزود: رئیس جمهور باید با عقلانیت و اعتدال و استفاده از ظرفیت‌های مختلف کشور عمل کند.

وی با بیان اینکه خاطرات خوبی را از روحانیون در کسوت ریاست جمهوری داریم، خاطرنشان کرد: خاطرات خوبی از تعامل روسای جمهور روحانی با مقام معظم رهبری داریم و امیدواریم این روند ادامه یابد.

حسینی افزود: تعامل با مقام معظم رهبری، همکاری با قوا و ارتباط مناسب با کشورهای مختلف باید در اولویت رئیس جمهور یازدهم قرار بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو یا سه کشور دنیا با ما دشمنی دارند، یادآوری کرد: از دشمن انتظار دشمنی داریم اما از خودمان انتظار داریم که با تدبیر عمل کنیم و در راستای سیاست‌های کلان نظام، دروازه‌های تعامل با دنیا گشوده شود.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خلق حماسه اقتصادی گام دوم بعد از حماسه سیاسی است، گفت: دنیا به اندازه کافی مردم ایران را آزموده است و مردم ایران نشان داده‌اند در سخت‌ترین تحریم‌ها هم از نظام اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

حسینی به انتخاب یک روحانی از جنس حاکمان نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب از جریان اعتدال نظام در حوزه هسته‌ای و دارای سابقه حضور در شورای امنیت ملی است که بیانگر دفاع ملت از حقوق اصلی در جهت اعتدال بوده است.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول