اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

نباید از نقش بانوان در دفاع مقدس غفلت کرد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: بانوان در تحقق یافتن دفاع مقدس ایفای نقش کردند که نباید از نقش و جایگاه آنها غفلت شود.

نباید از نقش بانوان در دفاع مقدس غفلت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان عصر امروز در آئین دیدار با تعدادی از بانوان جانباز دفاع مقدس، اظهار داشت: بانوان دوشادوش مردان به ایثارگری و جانبازی پرداختند تا اینکه جنگ تحمیلی دشمن به دفاع مقدس تبدیل شد و یک وجب از خاک ایران اسلامی از دست نرفت.

وی به ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های این بانوان اشاره کرد و افزود: این صبر و استقامت مایه مباهات و مشمول اجر الهی است و هیچ‌گاه این اجر عظیم ضایع نمی‌شود به طوری که نه‌تنها پاداش اخروی به دنبال دارد بلکه ملت ایران اسلامی فداکاری بانوان را فراموش نمی‌کنند.

دهقان بانوان را اسوه ایستادگی و مقاومت دانست و گفت: باید از این بانوان سلحشور و فداکار درس ایستادگی و فداکاری بیاموزیم به طوری که صبر و پایداری آنها بر محنت‌های وارده مثال‌زدنی است زیرا غم از دست دادن فرزندان و همسر خود را در سینه دارند و هم اینکه خود جانباز هستند ولی زبان به شکایت نمی‌گشایند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی بانوان جانباز را یاران وفادار و همیشه در صحنه برای نظام دانست و اظهار داشت: این قشر از جامعه با وجودی که مرارت‌های زیادی را متحمل شده‌اند، ولی همواره در راه ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ثابت‌قدم هستند.

انتهای پیام/61002/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول