اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد

برگزاری جشنواره بزرگ تئاتر دفاع مقدس در پارس جنوبی

مسئول روابط عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی از برگزاری جشنواره بزرگ تئاتر دفاع مقدس در پارس جنوبی خبر داد.

برگزاری جشنواره بزرگ تئاتر دفاع مقدس در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین قربانی عصر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم و ضروری است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: دشمن با تمام امکانات و هزینه برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کند که باید با شیوه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

دبیر جشنواره تئاتر دفاع مقدس خاطر نشان کرد: منطقه ویژه پارس با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی در مسیر تقویت ارزش‌ها گام برمی‌دارد.

قربانی از برگزاری جشنواره بزرگ تئاتر دفاع مقدس در پارس جنوبی خبر داد و گفت: چهارمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس استان بوشهر به مدت چهار روز از تاریخ 31 شهریور تا 3 مهرماه در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 15 تیر ماه است و این تاریخ به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود و علاقه‌مندان باید با توجه به محورهای جشنواره آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

قربانی افزود: محورهای چهارمین دوره این جشنواره شامل «صنعت نفت و دفاع مقدس»، «نگاه عمیق و جدی به جنبه‌های مختلف جهاد، ایثار، مقاومت، شهادت و پایداری در دفاع مقدس»،«انعکاس صبر، پایداری و مقاومت رزمندگان و خانواده‌های شهدا و جانبازان در دفاع مقدس» است.

وی ادامه داد: «پایداری آزادگان در دوران دفاع مقدس»،«معرفی شخصیت‌های تأثیرگذار هشت سال دفاع مقدس» و« هشت سال دفاع مقدس و تأثیرات پس از آن بر جامعه» از دیگر محورهای چهارمین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس استان بوشهر است.

قربانی ابراز داشت: متون ارسالی باید در حوزه دفاع مقدس بوده و آثاری که حایز چنین ویژگی نباشند به تشخیص هیئت بازخوان اجازه ورود به مرحله بازبینی را نخواهند داشت.

وی تأکید کرد: گروه‌های متقاضی شرکت در جشنواره باید مجوز ثبت داشته باشند و در غیر اینصورت باید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا سایر نهادهای فرهنگی مورد تأیید باشند.

این مسئول یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود کیفیت فعالیت‌های فرهنگی اهتمام می‌ورزیم و هیچ گونه کم‌کاری نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول