اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس و شهدای وحدت در زرآباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرآباد گفت: مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس و شهدای وحدت با حضور جمع کثیری از مردم زرآباد برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس و شهدای وحدت در زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، پرویز پودینه صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس و شهدای وحدت به صورت محوری در روستای تهنبلان با حضور جمع کثیری از معتمدین، ریش‌سفیدان، طلاب، فرهیختگان، و مسئولان بخش زرآباد باشکوه خاصی برگزار شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی حاصل رشادت‌ها و فداکاری‌های همه آحاد جامعه و نتیجه وحدت کلمه زیر پرچم رهبری و ولایت بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرآباد بیان داشت: در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی چهارچوب تبعیت از ولایت و همچنین حضور حداکثری در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر در جهت کوباندن مشت محکمی بر دهان استکبار است.

بخشدار زرآباد نیز در ادامه این مراسم گفت: برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های آنان، وظیفه تمامی مردم به ویژه مسئولان دستگاه‌های اجرایی است چراکه شهدا پارادایم وحدت، ایثار، جانبازی و نماد عملی ولایت‌مداری و پیروی از اربابشان امام حسین (ع) هستند.

مجتبی شجاعی همچنین با اشاره به حماسه سیاسی و اقتصادی، مردم را به عنوان عماد و داربست اعتلای این نظام در خلق حماسه‌ای دیگر دانست و نقش علما، ریش‌سفیدان و معتمدین را در خلق حماسه بسیار کلیدی عنوان کرد.

وی با بیاناتی از مقام معظم رهبری، تبعیت رهبری را تبعیت از ولایت عنوان کرد و گستره این تبعیت را تک تک آحاد مردم چه شیعه و چه سنی دانست.

چند تن از علمای برجسته بخش زرآباد نیز در ادامه این مراسم بیاناتی در خصوص شهید و منزلتش و نیز ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی بیان داشتند.

در پایان این مراسم از چند پدر نمونه بخش نیز تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول