اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منزل شهید علیرضا محمودی صورت گرفت

رونمایی از دو عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در استان البرز

با حضور مسئولان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز از دو عنوان کتاب دفاع مقدس در منزل شهید سرافراز سپاه اسلام علیرضا محمودی رونمایی شد.

رونمایی از دو عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، با حضور مسئولان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز از دو عنوان کتاب دفاع مقدس در منزل شهید سرافراز سپاه اسلام علیرضا محمودی رونمایی شد، در این مراسم که بعدازظهر امروز برگزار شد، کتاب‌ شعر "بابام مثل پرنده‌س" سروده خانم مستشار نظامی و همچنین  کتاب "از نیویورک تا دارخوین" که مجموعه خاطرات عبدالرحیم افشار است، رونمایی شد.

در این مراسم خانواده سرباز رشید سپاه اسلام علیرضا محمودی، برخی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، امام جماعت مسجد جامع رجایی‌شهر، نویسندگان دو کتاب فوق و همچنین مسئولان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز حضور داشتند.

نادر ادبی مدیرکل این اداره طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب بارها تاکید فرمودند که باید یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و اهداف و آرمان‌های این عزیزان با دقت بسیار حراست و پاسداری شود.

وی تصریح کرد: معظم‌له تاکید دارند که ارزش دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس کمتر از شهادت نیست و تک‌تک ایرانیانی که امروز به واسطه ایثار و فداکاری رزمندگان و خانواده معظم شهدا و جانبازان از آزادی و امنیت برخوردار هستند، باید این مسئولیت خطیر را بر عهده گیرند.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این اداره اظهار داشت: طی سال‌های اخیر چندین عنوان کتاب فاخر در حوزه دفاع مقدس تدوین و منتشر شده و خوشبختانه نسل جوان استقبال بسیار خوبی از آثار فرهنگی فوق داشتند.

ادیبی افزود: هدف از این تلاش‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و به طور قطع اگر می‌خواهیم ایران در جهان سربلند و سرافراز و با عزت باشد، باید راه شهدا را با قدرت پیموده و هرگز رابطه خود را با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قطع نکنیم.

وی تاکید کرد: حضور در منزل شهدای سرافراز و دیدار با خانواده معظم ایثارگران همواره به عاشقان راه ولایت روحیه و امید تازه‌ای داده و وقتی می‌بینیم این عزیزان همچنان با اقتدار در مسیر ولایت قدم برمی‌دارند،‌ به دلیل کم‌‌کاری‌های خود در خدمت به این بزرگواران خجالت‌زده می‌شویم.

* مادر شهید محمودی: هیچ وقت ولایت را تنها نگذارید

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم مادر شهید علیرضا محمودی پارسا که در زمان شهادت تنها 13 سال داشت، اما عاشقانه برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب مبارزه کرد نیز طی سخنانی اظهار داشت: شهدا آرمان‌های بزرگی داشتند و برای دفاع از انقلاب و تحقق این آرمان‌ها تا پای جان در راه ولایت ایستادگی کردند.

وی تاکید کرد: فرزند من و هزاران جوان دیگر که در روزهای دفاع مقدس در میدان‌های جنگ حق علیه باطل شرکت کردند،‌ با عشق جنگیدند و هرگز برای خود چیزی مطالبه نکردند.

این مادر شهید ادامه داد: وظیفه ما امروز دفاع از راه شهداست و مهمترین هدف شهدا و ایثارگران دفاع از ولایت بود و توصیه ما به جوانان این است که هیچ وقت ولایت را تنها نگذارید.

لازم به توضیح است، دو عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس با نام‌های "بابام مثل پرنده‌س" و "از نیویورک تا دارخوین" با تکمیل مراحل چاپ از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به زودی راهی بازار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول