اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز پایداری و روز پاسدار

قادری: اهالی شهرری از باغ موزه دفاع مقدس بازدید خواهند کرد

همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و 24 خرداد روز پاسدار ، ولادت امام حسین (ع) و پایداری اعضای کانون‌های خانه فرهنگ رازی از باغ موزه دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

قادری: اهالی شهرری از باغ موزه دفاع مقدس بازدید خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، محمد قادری اظهار داشت: همزمان با ایام فتح خرمشهر و روز پاسدار، ولادت امام حسین (ع) و پایداری اهالی شهرری از باغ موزه دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ مقاومت بازدید خواهند کرد.

مدیر خانه فرهنگ رازی گفت: آرامش امروز را مدیون کسانی هستیم که در 8 سال دفاع مقدس دلیرانه جنگیدند و به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: باید بدانیم که چگونه شد که از اوج نا امیدی و خطر  به لذت پیروزی رسیدیم، امروز ساخت باغ موزه دفاع مقدس نمایی از عرصه‌های نامحدود تلاش پدران و برادران ماست که ما را از خطر نجات داده‌اند.

مدیر خانه فرهنگ رازی ذکر کرد: 23 سال پس از آن روزگاران فرزندان این سرزمین ناگزیرند رمزهای سربلندی خود را کشف کنند و این باغ موزه ،رازها را آشکار می‌کند.

قادری افزود:در باغ موزه‌ی دفاع مقدس همه‌ی ابزار موفقیت و پیروزی فرزندان ملت از جمله توپ، تانک، نفر بر، هواپیما و وسایل‌های جنگی که به غنیمت گرفته شده، درمعرض دید هستند.

وی ادامه داد: طراحی و احداث این مجموعه را ساماندهی و تمرکز بخشی به مجموعه تلاش‌های پراکنده دلسوزان و یادآوران مخلص دوران دفاع مقدس می‌داند.

قادری اشاره کرد: در باغ موزه دفاع مقدس روح فرهنگ مقاومت و ایثار وجود دارد و در این مکان بازدید کننده‌ها شرمنده شهدا هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا خانه فرهنگ رازی اردوها یک روزه‌ای را از ساعت 8 الی 13 برای علاقه‌مندان تدارک دیده است.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های خانه فرهنگ رازی بیان کرد: بازدید از موزه‌ی شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با جانبازان دفاع مقدس و معلولان آسایشگاه از دیگر برنامه‌های در حال اجرای این مرکز است.

مدیر خانه فرهنگ رازی در پایان با اشاره به این بازدیدها گفت: عموم مردم می‌توانند در این بازدید شرکت کنند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدید می‌توانند به خانه فرهنگ رازی واقع در 24 متری شهرری، خیابان بابک، خیابان پور حسینی، کوچه سمایی مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول