اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل پست خراسان جنوبی خبر داد

رشد 50 درصدی خرید و فروش اینترنتی در خراسان جنوبی

مدیر‌کل پست خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 8 هزار و200 مورد با حجم ریالی 245 میلیون تومان خرید و فروش اینترنتی داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته رشد 50 درصدی داشته است.

رشد 50 درصدی خرید و فروش اینترنتی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی عنایتی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه استان، اظهار کرد: برای نخستین بار در سطح کشور درصدی از سرویس‌های پستی خراسان جنوبی به بخش کشاورزی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: با ارائه سه سرویس در زمینه بخش کشاورزی به صورت اینترنتی توانستیم محصولات کشاورزی خراسان جنوبی را به مرزهای دیگر معرفی کنیم.

مدیر‌کل پست خراسان جنوبی با اشاره به سایت "ict.agahi.post.ir " وب سایت آگهی روستایی، افزود: تمامی کاربرهای اینترنتی در اقصی نقاط جهان می‌توانند وارد این سایت شده و از طریق کانال‌های ارتباطی محصولات خود را معرفی کنند.

عنایتی اضافه کرد: در وب سایت آگهی روستایی بین تولیدکننده با صنایع پشتیبانی‌کننده و مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار می‌شود.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می‌توانند با استفاده از این وب سایت محصولات خود را از خرده‌فروشان خریداری و همچنین مشاوره بگیرند.

مدیر‌کل پست خراسان جنوبی اذعان داشت: با ورود به این سایت حوزه‌کاری از یک فضای محدود به تمام کشور ارتقاء پیدا کند.

عنایتی این وب سایت را معادل برگ نیازمندی‌های روزنامه‌ها دانست و یادآور شد: از این طریق کشاورزان می‌توانند محصولات خود را معرفی و نیازمندی‌های خود را بیان کنند.

وی با اشاره به سایت"www.ebazaar-post.ir" سیستم تجارت الکترونیکی، افزود: 40 درصد درآمد کشورهای پیشرفته از طریق تجارت الکترونیکی تامین می‌شود.

مدیر‌کل پست خراسان جنوبی اضافه کرد: در این استان 85 فروشگاه دارای سیستم تجارت الکترونیکی هستند.

عنایتی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود 8 هزار و200 مورد با حجم ریالی 245 میلیون تومان خرید و فروش اینترنتی داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته رشد 50 درصدی داشته است.

وی "postmail" را یکی دیگر از سرویس‌های پست برشمرد و گفت: این سرویس سبب تبادل دانش عمومی کشاورزی در سطح استان‌ها می‌شود.

مدیر‌کل پست خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: توسط این سرویس اگر کشاورزی سؤالی در زمینه کشاورزی داشته باشد، با ارتباط با این سرویس صدای کشاورز ضبط شده و کاربر در شهرستان‌های دیگر به او مشاوره می‌دهد.

انتهای پیام/69017/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول