اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست گیلان خبر داد:

خرید اینترنتی 210 فروشگاه گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست گیلان از خرید اینترنتی افزون بر 210 فروشگاه در این استان خبر داد.

خرید اینترنتی 210 فروشگاه گیلان
محمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت خرید اینترنتی در گیلان اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 210 فروشگاه اینترنتی در استان خرید اینترنتی دارند.
وی تعداد واحد پستی گیلان را 879 واحد عنوان کرد و گفت: 533 واحد پستی روستایی و 242 واحد شهری و 84 واحد نیز دولتی هستند.
مدیرکل پست گیلان پوشش مساحتی هر واحد پستی را 15.87 کیلومتر مربع ذکر کرد و افزود: این پوشش واحد پستی در کشور بیش از 90 کیلومتر و در گیلان 2 هزار و 825 نفر و در کشور برابر 4 هزار و 265 نفر است.
وی با بیان اینکه گیلان دارای رتبه چهارم کشوری در بین 39 نقطه را از نظر کیفیت دارد، اذعان داشت: در نیمه نخست امسال جابه‌جایی مرسولات پستی بالغ بر 13 میلیون و 691 هزار و 73 فقره بوده است.
رضایی از تولید و عرضه پاکت جامع پستی تجزیه‌پذیر در این استان خبر داد و یادآور شد: قرار است با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان این پاکت پلاستیکی از نوع پاکت‌های قابل جذب تولید و عرضه شود.
وی درباره کارایی این پاکت اظهار داشت: این پاکت جامع پاکتی ویژه اوراق تبلیغاتی بوده و با پاکت‌های روزمره کاملا متفاوت است.
این مسئول با اشاره به اینکه تمام نهادها، اداره‌ها، شرکت‌های خصوصی و کسانی که در عرصه تبلیغات فعالیت می‌کنند می‌توانند از این طرح استفاده کنند، افزود: با این کار برگ‌های تبلیغاتی در پاکت گذاشته شده و به صورت منسجم و متمرکز برای مردم ارسال می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که در عرصه تبلیغات فعالیت می‌کنند می‌خواهیم که از این طرح استفاده کرده و اطلاعاتی را که به مردم عرضه می‌کنند در یک پاکت ارائه دهند.
رضایی با اشاره به فعالیت‌های اداره کل در زمینه خرید اینترنتی اظهار داشت: کسانی که می‌خواهند در زمینه فروش محصولات از طریق اینترنت اقدام کنند می‌توانند محصولات خود را به صورت حقیقی و حقوقی در سایت به ثبت برسانند.
وی افزود: محصولات مورد نظر به صورت مجازی در سایت به فروش می‌روند و مردم در تمام نقاط کشور می‌توانند نسبت به خرید کالا اقدام کنند.
به گفته مدیر کل پست گیلان، در رشت حدود 120 فروشگاه، آستانه‌اشرفیه 20 فروشگاه، رودسر 10 فروشگاه، انزلی 18 فروشگاه، لنگرود هشت فروشگاه، لاهیجان 17 فروشگاه، تالش پنج فروشگاه، رودبار 10 فروشگاه و بقیه نقاط استان هر کدام حداقل دو فروشگاه خرید اینترنتی فعال است.
وی از آمادگی پست گیلان برای خرید و فروش اینترنتی محصولات کشاورزی به ویژه چای و برنج خبر داد.
رضایی با بیان اینکه تا‌کنون بالغ بر 150 ‌هزار صندوق پستی در ساختمان‌های گیلان نصب شده است، اذعان داشت: برخی ساختمان‌های استان از گذشته دارای صندوق پستی بودند. 
وی بالغ بر 70 درصد این ساختمان‌ها در استان را دارای صندوق پستی ذکر کرد و بیان داشت: گیلان جزو استان‌های پیشرو در نصب صندوق پستی است. 
رضایی توزیع 325 هزار قبض گاز در این استان را از جمله فعالیت‌های پست گیلان به صورت هر ماه برشمرد و تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل سرما طرح توزیع کالا برگ برگشتی نفت سفید از هم‌اکنون توسط پست گیلان آغاز شده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول