اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

معماری شهرکرد شایسته مرکز استان نیست

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: معماری موجود شهرکرد در شان و جایگاه مرکز استان نیست.

معماری شهرکرد شایسته مرکز استان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در دیدار با اعضای جدید شورای شهر شهرکرد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: از هر زاویه‌ای که به این انتخابات نگاه شود، لطف خداوند متعال به خوبی ملموس است و اگر نبود رحمت خداوند باری تعالی، دل‌ها به سمت صندوق‌های رای سوق داده نمی‌شد و حماسه سیاسی محقق نمی‌گردید.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر و روستا زمینه‌سازان ارتقای همه‌جانبه استان هستند، افزود: برهمین اساس باید با تمام توان وارد میدان شوند و به خواسته‌های مردم جامه عمل بپوشانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان به نقش کلیدی شوراها اشاره کرد و گفت: مردم همیشه به مراتب جلوتر از مسئولان حرکت می‌کنند که این ناشی از بصیرت بالای آن‌ها است.

امام جمعه شهرکرد در خطاب به اعضای جدید شورای شهر شهرکرد تصریح کرد: بنده برای استان چشم‌انداز روشنی را مشاهده می‌کنم، فقط انتظار دارم برای تحقق این چشم‌انداز با تمام توان وارد میدان شوید و کمک کنید تا استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

نکونام ادامه داد: آگاه باشید که رشد مرکز استان باعث رشد تمام استان و عقب ماندگی آن نیز باعث عقب افتادگی تمام استان می‌شود.

وی به رسالت سنگین شورای اسلامی شهر شهرکرد اشاره کرد و گفت: نگاه نخست شما باید این باشد که می‌خواهید در مرکز استان خدمت کنید که اگر این نگاه را داشته باشید، به یقین باعث رشد تمام استان می‌شوید.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری با انتقاد از معماری موجود در شهر شهرکرد، افزود: متأسفانه نماهای شهری، موقعیت تجاری و بازار، فضای فرهنگی و به طور کلی مرکز استان در شأن و جایگاه مرکزیت خود قرار ندارد و این امر می‎طلبد با یک برنامه‎ریزی کارشناسی شده و با همکاری و همدلی بتوان استان را به جایگاه واقعی خود رساند.

نکونام، لازمه رشد شهر را در معماری آن بیان کرد و گفت: اگر شهر در نگاه نخست آباد و زیبا باشد، درآمدزایی آن شهر نیز بالا می‌رود و اگر چنین شد، به یقین ارتقای همه جانبه شهر صورت می‌گیرد.

وی استفاده از نخبگان و اهل تخصص در امور شهری را بسیار ضروری دانست و تأکید کرد: بیایید همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و فکر و اندیشه‌های خود را یکی کنیم تا با نگاه جمعی بتوان استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

انتهای پیام/68004/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول