اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بویین زهرا عنوان کرد

اجرای برنامه‌های بسیج سازندگی بویین زهرا با نگاه اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بویین زهرا گفت: برنامه‌های بسیج سازندگی بویین زهرا با نگاه اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی اجرایی می‌شود.

اجرای برنامه‌های بسیج سازندگی بویین زهرا با نگاه اقتصاد مقاومتی

سیدحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: فعالیت گسترده بسیجیان این شهرستان در قالب گروه‌های جهادی برای سازندگی و آبادانی مناطق روستایی و محروم شهرستان بویین زهرا آغاز شده است.

حسینی در خصوص برنامه‌های محوری برای توجیه موضوع اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن حماسه اقتصادی در این شهرستان افزود: تلاش بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی، برچیدن چهره فقر و نیز جایگزینی آبادانی و عمران در سطح شهرستان است و این برنامه‌ها با نگاه اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی اجرایی می‌شود.

وی ساخت و بهره‌برداری از واحد‌ها و بناهای عمرانی روستایی طی ماه‌های اخیر را از فعالیت‌های شاخص و محوری این سازمان در شهرستان بویین زهرا عنوان و تصریح کرد: تاکنون در روستاهای لهارد و ولی‌آباد بخش مرکزی بویین زهرا با همت جهادگران بویین زهرایی دو خانه عالم روستایی بنا شده است.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح آبرسانی در روستای محروم «چلمبر» بخش مرکزی بویین زهرا از سوی بسیج سازندگی، عنوان کرد: مسجد روستای «آغچه‌ مزار» این شهرستان نیز به همت بسیجیان بویین زهرا ترمیم و نوسازی شده است.

حسینی ادامه داد: در روستاهای جهان‌آباد و امیر‌آباد نیز دو خانه بهداشت روستایی توسط بسیج سازندگی ناحیه بویین زهرا بهره‌برداری و افتتاح شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی برنامه‌های سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان در حوزه‌های مقاومت، بیان کرد: توجه ویژه به شکوفایی اقتصادی در تمام پروژه‌ها، جلب مشارکت مردم و استفاده از پیمانکاران و کارشناسان بومی در تصمیمات، از افق‌ها و چشم‌اندازهای بسیج سازندگی شهرستان است.

انتهای پیام/77008/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول