اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان:

رئیس جمهور باید معتقد به اجرای اقتصاد مقاومتی باشد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: رئیس جمهور آینده باید شجاع و معتقد به اجرای اقتصاد مقاومتی باشد.

رئیس جمهور باید معتقد به اجرای اقتصاد مقاومتی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام علی‌اصغر جهانی امروز در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و بهره‌وری از فرصت‌های باقیمانده این ماه برای ورود به ماه مهمانی خدا‌ اظهار کرد: وجود مدیران انقلابی، بسیجی، مومن و متعهد در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به حدیثی از امام جواد (ع)، مدیران و مسئولان را به کنترل هوای نفس خود فرا خواند و گفت: مدیران در جایگاه خدمت باید تنها به فکر خدمت به مردم باشند و از هواهای نفس خود پیروی نکنند تا مبادا با انحراف از اصول موجب شادی دشمن شوند.

این مسئول، ادامه داد: اگر هر مسئولی دچار انحراف شود به تدریج به محرمات بزرگ‌تر آلوده می‌شود.

وی به حضور حداکثری مردم در انتخابات 92 اشاره کرد و گفت: حماسه، مفهومی برای بیان شجاعت، صلابت و شدت عملی است که در آن نهفته می‌شود و به تعبیر مقام معظم رهبری باید جهاد‌گونه وارد عرصه انتخابات شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان انجام حرکت جهادی را همراه با باور داشتن آن موجب به دست آوردن موفقیت دانست و اذعان کرد: حماسه امام حسین (ع) در طول تاریخ به دلیل شجاعت، صلابت و عدم توفق ماندگار شد.

*انتخابات مصرع برجسته حماسه سیاسی است/رئیس جمهور باید معتقد به اجرای اقتصاد مقاومتی باشد

وی بر مشارکت حداکثری مردم در این عرصه حساس تأکید کرد و یادآور شد: اگر مردم پای کار نباشند حکومت اسلامی شکل نمی‌گیرد و مردم باید برای بقای انقلاب و رهروی از آرمان‌های امام راحل در صحنه باشند تا با حضور خود خاری در چشم دشمن شوند.

جهانی با بیان اینکه تمام کشورهای دنیا به چگونگی برگزاری انتخابات در ایران چشم دوخته‌اند، افزود: تشکیل حکومت اسلامی دشمن را واداشته تا برای جلوگیری از این پیشرفت مانع ‌تراشی کنند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر دشمن‌شناسی‌ خاطرنشان کرد: به تعبیر امام راحل هر‌جا مشاهده شود که دشمن در حال تعریف از ما و یا مسئول خاصی است بدانید که آنجا نقطه ضعفی وجود دارد زیرا دشمن از چیزی که مورد پسند او نباشد تعریف نمی‌کند.

این مسئول، انتخابات را مصرع برجسته حماسه سیاسی خواند و متذکر شد: کشور به رئیس جمهوری احتیاج دارد که در عرصه بین‌المللی بتواند با قدرت از کشور دفاع کند و در عرصه داخلی نیز دارای برنامه و صاحب تدبیر و به تعبیر مقام معظم رهبری معتقد به اجرای اقتصاد مقاومتی در ایران باشد.

وی با بیان اینکه اگر مسئولی تهذیب نفس نداشته باشد در عرصه سیاست لغزیده و منحرف می‌شود، اذعان کرد: اگر تهذیب نفس نباشد انسان به راحتی به دام دشمن می‌افتد.

*مطالعه بیانات رهبری ما را در انتخاب افراد اصلح یاری می‌دهد

جهانی تصریح کرد: زمانی دشمن در مقابل لشکرکشی می‌کرد و زمانی دیگری با یارگیری از بین افراد یک ملت با اهداف آن ملت به مقابله می‌پرداخت اما امروز از طریق حاشیه‌سازی و تشویش‌آفرینی با شعارهای منطقی و منطبق با واقعیات رواج ابتذال و فساد در بدنه عمومی و سطح ملی گام برداشته است.

وی وارد شدن به عرصه سیاست و خدمتگزاری را نیازمند داشتن تهذیب نفس بالا برای منحرف نشدن از مسیر اصلی دانست و خاطرنشان کرد: افرادی مانند آیت‌الله بهجت به خاطر مراتب تهذیب نفس بالا هرگز خود را به عرصه سیاسی وارد نمی‌کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه مطالعه بیانات رهبری ما را در انتخاب افراد اصلح یاری می‌دهد، متذکر شد: این امر موجب می‌شود تا با انتخاب درست مانع به هدر رفتن خون شهدا باشیم بنابراین باید با حمایت از ولایت فقیه کاری کنیم که به مملکت ما آسیبی نرسد.

انتهای پیام/84002‌/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول