اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور :

نمازخانه‌های ادارات نور مناسب‌سازی شوند

فرماندار نور اشاره به نامناسب بودن نمازخانه‌های ادارات خواستار انتخاب مکان مناسب در اداره‌ها برای اقامه نماز و تامین زیرساخت‌های این بخش شد.

نمازخانه‌های ادارات نور مناسب‌سازی شوند

  به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی محمد صمدیان ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان بیان داشت: خداوند متعال در آیات متعدد قرآن درباره نماز سفارش فرموده و آن را بازدارنده فحشاء و منکر می‌داند.

وی اظهار داشت: در روایات متعدد نماز وسیله سنجش اعمال ما و فاصله بین اسلام و کفر بندگان معرفی شده است.

فرماندار نور با اشاره به فرمایش رهبری در مورد نماز که فرمود:«نماز تشکر از خدا است»،تصریح کرد: در زندگی روزمره ما از همه کسانی که به ما خدمت می‌دهند، تشکر می‌کنیم و تنها راه تشکر ما از نعمات بی‌انتهای الهی اقامه نماز و سر تعظیم فرود آوردن در برابر قدرت حضرت حق است.

این مسئول ابراز داشت: هیچ امری مهم‌تر از نماز نیست و از نظر اداری هم تکلیف شده و 20 دقیقه زمان برای اقامه نماز کارکنان ادارات تعیین شده است و حق نداریم از وقت نماز بزنیم زیرا روایت است که دزدترین افراد کسی است که از وقت نمازش بزند.

رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان نور با اشاره به نامناسب بودن برخی از نمازخانه‌های ادارات خواستار انتخاب مکان مناسب و جذاب در اداره‌ها برای اقامه نماز و تامین زیرساخت‌های لازم برای ادای این فریضه به جماعت شد.

وی در پایان برنامه‌ریزی برای تشکیل جلسات ستاد اقامه نماز با حضور رابطان نماز ادارات به صورت ماهانه یک جلسه، بررسی راهبردهای ترویج نماز و ارائه آن برای تصمیم‌گیری در جلسه ستاد شهرستانی را ضروری دانست.

انتهای پیام/86022/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول