اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نور:

کم توجهی به نماز ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی است

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نور گفت:کم توجهی به نماز ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی است.

کم توجهی به نماز ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی است

  به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور ،حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان با اشاره به ولادت حضرت علی(ع)بیان داشت: ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌ها ناشی از کم‌توجهی به نماز است و اگر به دنبال شناسایی نابسامانی‌ فرهنگی در خانواده‌ها باشیم، به مسئله کوتاهی در نماز خانواده‌ها بر می‌خوریم.

 دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نور،توجه به نماز و اقامه آن به جماعت را در اول وقت در جامعه اسلامی ضروری و وظیفه شرعی عنوان کرد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور در ادامه با ارائه گزارشی ابراز داشت: شهرستان نور در مجموع از حضور حدود 60 عالم دینی بهره‌مند است و این تعداد روحانی پاسخگوی نیاز مساجد، مدارس،دانشگاه‌ها و ادارات نیست.

 وی افزود: با این تعداد روحانی در حدود 30 مسجد و 15 اداره نماز جماعت اقامه می‌شود و یکی از مشکلات در این بخش تامین روحانی مورد نیاز در آموزش و پرورش است.

رمضانی ادامه داد: از وجود حدود هشت خواهر طلبه سطح دو نیز برای اقامه نماز جماعت برخی مدارس استفاده می‌کنیم.

وی از برگزاری جلسات گفتمان دینی و پرسش و پاسخ در مورد نماز در مدارس شهرستان خبر داد و گفت: هر روحانی حدود 10جلسه برگزار کرده است.

دبیر ستاد اقامه نماز نور از چند مرحله نشست نماز در سال گذشته خبر داد و افزود: امسال دوره آموزشی ترویج و توسعه فرهنگ نماز برای کارکنان دولت و نیز خانواده‌های کارکنان و همچنین یک دوره برای ائمه جماعات دستگاه‌ها در دستور کار قرار دارد که دستگاه‌های داوطلب در اولویت قرار می‌گیرند.

 انتهای پیام/86022/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول