اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش عالی روزبه زنجان:

دانشگاه روزبه زنجان پیشرفت علمی رو به رشدی دارد

رئیس مرکز آموزش عالی روزبه زنجان گفت: دانشگاه روزبه زنجان پیشرفت علمی رو به رشدی دارد.

دانشگاه روزبه زنجان پیشرفت علمی رو به رشدی دارد

مسعود کریم‏لو امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: این مرکز در سال‏های اخیر از توسعه علمی مناسبی برخوردار بوده است.

وی به روند روبه رشد این مرکز اشاره کرد و افزود: موفقیت موسسه روزبه در مسابقات رباتیک و سازه‎های ماکارونی نشانه پیشرفت علمی این مرکز است.

رئیس مرکز آموزش عالی روزبه زنجان به امکانات این مرکز اشاره کرد و اظهار داشت: این مرکز دارای پنج خوابگاه با ظرفیت بالای 600 نفر است که در اختیار دانشجویان خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه این مرکز از بدو تاسیس برای توسعه علمی و فیزیکی تلاش کرده است، افزود: این موسسه با هزینه 80 میلیارد ریال راه‏اندازی شده است.

کریم‌لو به اخذ تسهیلات 40 میلیارد ریالی این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: این مرکز علاوه بر هزینه مستقیم، تسهیلات بانکی بالای 40 میلیارد ریال نیز دریافت کرده است.

رئیس مرکز آموزش عالی روزبه زنجان برنامه‏های علمی و فرهنگی این مرکز را یادآور شد و تاکید کرد: برگزاری المپیک‌ها و اختصاص استخر و سالن‎های ورزشی به دانشجویان از برنامه‎های این مرکز برای دانشجویان بوده است.

وی از استقبال دانشجویان این مرکز از برنامه‏‏های علمی و آموزشی خبر داد و گفت: برگزاری المپیک‌ها و اختصاص استخر و سالن‎های ورزشی مورد استقبال قرار گرفته است.

کریم‏لو تکمیل و خرید کتاب برای مخزن کتابخانه دانشگاه را از اولویت‏های مهم برشمرد و تاکید کرد: این موسسه نسبت به خرید کتاب و تکمیل مخزن کتابخانه تلاش خواهد کرد.

رئیس مرکز آموزش عالی روزبه زنجان به کتابخانه این مرکز اشاره کرد و اظهار داشت: کتابخانه مرکز با 4 هزار و 690 عنوان کتاب برای دانشجویان این مرکز تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه 695 عنوان از این کتاب‏ها در زمینه معماری است، افزود: همچنین 324 عنوان کتاب در زمینه عمران و 110 عنوان نیز در زمینه مکانیک است.

کریم‏لو مرکز آموزشی روزبه را در تامین کتاب بدون مشکل عنوان کرد و گفت: در این موسسه هیچ محدودیتی برای خرید کتاب وجود ندارد و با کار کارشناسی دقیق تمام، عناوین کتاب‎های موردنیاز تهیه و خریداری می‌شود.

رئیس مرکز آموزش عالی روزبه زنجان از خرید کتاب به ارزش 40 میلیون ریال خبر داد و یادآور شد: برای تامین نیازهای دانشجویان مرکز از نمایشگاه کتاب نیازهای دانشجویان در بخش‏های مختلف خریداری شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز در همه زمینه‏ها فعالیت‏های مستمر و مفیدی دارد، یادآور شد: این موسسه فعالیت‎های متعددی در زمینه‎های علمی، فرهنگی ورزشی برای دانشجویان انجام داده است.

کریم‏لو از برگزاری 117 اردو از سال 88 تاکنون در این مرکز خبر داد و اظهار داشت: این اردوها در قالب سرفصل دروس و خارج از سرفصل برای دانشجویان برنامه‏ریزی شده است.

انتهای پیام/73007/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول