اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان خبر داد

چاپ کتاب صحیفه هستی به 3 زبان در زنجان

مدیر فرهنسگرای قرآن و عترت استان زنجان گفت: مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب صحیفه هستی که به سه زبان دنیا چاپ شده است در استان زنجان برگزار می‌شود.

چاپ کتاب صحیفه هستی به 3 زبان در زنجان

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کتاب «صحیفه هستی» به صورت مصور به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی توسط فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان تولید و چاپ شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های مختلفی از کتاب نهج‌البلاغه در کتاب «صحیفه هستی» نوشته شده است، خاطرنشان کرد: مسابقه‌ای از این کتاب به صورت اینترنتی در استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان با بیان اینکه نام‌نویسی برای شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی از تیر ماه سال‌جاری آغاز می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کرده و کتاب «صحیفه هستی» را از مراکز فرهنگی و قرآنی موجود در استان تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقه کتاب‌خوانی «صحیفه هستی» برای گروه‌های جوان و نوجوان برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: در مجموع محدودیتی وجود نداشته و همه علاقه‌مندان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام باقری با تاکید بر اینکه 114 فقره جایزه برای برگزیدگان مسابقه اینترنتی کتاب‌خوانی در استان زنجان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در مجموع این مسابقه اینترنتی از تیر ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/73006/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول