اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

سبد کالای کارمندان زنجانی چهار قلم جنس دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از تعریف سبد کالایی برای 30 هزار کارمند دولتی استان زنجان خبر داد و گفت: سبد کالایی شامل چهار قلم برنج، شکر، روغن و گوشت مرغ است.

سبد کالای کارمندان زنجانی چهار قلم جنس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی معصومی ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی استان زنجان در سال‌جاری با مرور مصوبات جلسات قبلی اظهار داشت: اقداماتی برای عملی کردن این مصوبات انجام شده است.

وی از انجام اقدامات لازم برای برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: برآورد هزینه اولیه برای برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه کاسپین زنجان انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نحوه برگزاری و تخفیف‌های مورد نظر را از جمله مسائلی عنوان کرد که باید تا زمان برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت بررسی شود.

وی از تعریف سبد کالایی برای 30 هزار کارمند دولتی استان زنجان خبر داد و گفت: سبد کالایی شامل چهار قلم برنج، شکر، روغن و گوشت مرغ است.

*برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت

در این جلسه معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت خبر داد و اظهار داشت: اقدامات لازم برای جذب و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان انجام شده است.

عزت‌الله جعفری میزان جذب برنج سفید را در استان زنجان برای طرح ضیافت 395 تن عنوان و اضافه کرد: 3 هزار و 260 تن شکر هم برای جذب در استان برنامه‌ریزی شده است.

جعفری از اختصاص 658 تن سهمیه شکر برای استان زنجان خبر داد و گفت: این میزان شکر در حال انتقال به استان زنجان است.

وی سهمیه در نظر گرفته شده برنج سفید استان زنجان را 600 تن عنوان و اضافه کرد: 132 تن نخود و 198 تن عدس هم برای توزیع در نظر گرفته شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع شدن 224 تن مرغ منجمد در سطح استان خبر داد و افزود: موجودی انبار مرغ منجمد استان زنجان 530 تن است. برای توزیع سایر کالاهای مورد نیاز استان زنجان از جمله گوشت قرمز، قند و شکر، سویا و جو هم برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول