اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نیمه شعبان

10 پایگاه کتابخوانی در جمکران برپا می‌شود

مسئول خواهران مسجد مقدس جمکران از برپایی 10 پایگاه کتابخوانی ویژه بانوان در این مسجد مقدس در ایام نیمه شعبان خبر داد.

10 پایگاه کتابخوانی در جمکران برپا می‌شود

طاهره جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تبیین برنامه‌های واحد فرهنگی خواهران مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان پرداخت و اظهار داشت: امسال شبستان جدید مسجد مقدس جمکران با 8 هزار متر مربع زیربنا به بهره‌برداری رسید که 4 هزار متر آن برای بانوان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در تمام شبستان‌هایی که برای بانوان در نظر گرفته شده امکانات رفاهی، وسایل خنک کننده و لوازم صوتی تعبیه شده است تا زائران با کم‌ترین دغدغه به عبادت بپردازند.

مسئول واحد خواهران مسجد مقدس جمکران با اشاره به بکارگیری 25 استاد حوزه و دانشگاه در بخش بانوان مسجد مقدس جمکران برای پاسخگویی به سئوالات شرعی و شبهات زائران خاطرنشان کرد: این اساتید در شیفت‌های مختلف به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند. 

جعفری به برپایی غرفه‌های مشاوره ویژه نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: زائران همواره از این برنامه استقبال خوبی داشته‌اند به همین دلیل امسال غرفه مشاوره ویژه درمان بیماران وسواس نیز در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: غرفه دیگری که برای نیمه شعبان در نظر گرفته شده غرفه آموزش قرائت نماز و احکام وضو و غسل است که اساتید حوزوی ما در این بخش پاسخگوی سئوالات و مشکلات زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران هستند.

مسئول واحد خواهران مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی برای زائران نیمه شعبان ابراز داشت: برای این منظور 10 غرفه با موضوعاتی مانند مهدویت، اصول اعتقادی، نماز، حجاب، شهدا و سبک زندگی مهدوی تعبیه شده است.

وی در پایان با اشاره به بکارگیری 850 نفر برای خدمت‌رسانی به بانوان در ایام نیمه شعبان خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که بهترین شرایط را برای برگزاری این جشن بزرگ و خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران فراهم کنیم.

انتهای پیام/78009/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول