اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه این هفته صورت می‌گیرد

برگزاری همزمان 2 پیاده‌روی خانوادگی در شیراز

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز گفت: جمعه این هفته و در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان، شهرداری شیراز اقدام به برگزاری همزمان دو پیاده‌روی در این شهر می‌کند.

برگزاری همزمان 2 پیاده‌روی خانوادگی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز، محمد فرخ زاده اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مناسبتی و ورزشی در نقاط مختلف شهر شیراز از سال 90 در دستور کار این معاونت قرار گرفته و در همین زمینه برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در یک نقطه را متوقف کردیم و با برنامه‌ریزی در تمام مناطق 9 گانه شهرداری شیراز این برنامه‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه جمعه این هفته همزمان در دو نقطه از شهر شیراز برنامه پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان را اجرا می‌کنیم، گفت: منطقه دهپیاله واقع در بلوار رحمت، ابتدای بلوار ابوذر غفاری و باغ جنت واقع در بلوار امیرکبیر، ساعت 6:30 صبح جمعه 31 خرداد ماه جاری میزبان شهروندان شیرازی خواهد بود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها پس از انجام پیاده‌روی و ورزش‌های صبحگاهی، شهرداران مناطق، گزارش‌هایی را در زمینه روند اجرایی امور مناطق خود به شهروندان حاضر ارائه می‌کنند و پس از آن نیز با قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان جوایزی از جمله دوچرخه، لوازم ورزشی و ... اهدا می‌شود.

فرخ زاده از عموم همشهریان به ویژه شهروندان ساکن در مناطق 4 و 9 شیراز شامل محلات والفجر، ایثار، گلشن، احمدآباد و سجادیه و مناطق دو و پنج شیراز شامل محلات کوزه گری، کوشک میدان و شیخ علی چوپان برای شرکت در این پیاده‌روی‌ها دعوت کرد و گفت: مشارکت و همراهی شهروندان در برگزاری چنین برنامه‌هایی باعث رونق‌بخشی به آن می‌شود.

انتهای پیام/2448/ط/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول