اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی:

بخشی‌نگری در کارکرد فرهنگی جوابگو نیست

مدیر فرهنگی منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در بحث کارکرد فرهنگی در دانشگاه‌ها باید از بخشی‌نگری اجتناب کرد.

بخشی‌نگری در کارکرد فرهنگی جوابگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیمان عین‌القضاتی پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی دوره آموزشی یاران فرهنگ در همدان اظهار کرد: در بحث کارکرد فرهنگی در دانشگاه‌ها باید از بخشی‌نگری اجتناب کرد و سه ضلع مثلث یعنی دانشجویان، کارکنان و اساتید باید در کنار هم دیده شوند.

وی تصریح کرد: با کادرسازی فرهنگی و تعمیق باور دینی در دانشجویان می‌توانیم تراز فرهنگی مدیران آینده جامعه اسلامی را بالاتر ببریم.

مدیر فرهنگی منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: امیدواریم خروجی دوره‌های آموزشی بتوانند شبکه فرهنگی را در دانشگاه‌ها راه بیندازند تا راهگشا بوده و بازوی کمکی معاونت‌ها و دفاتر فرهنگی در دانشگاه باشند.

وی خاطرنشان کرد: در دوره آموزشی یاران فرهنگ که امسال پنجمین سال خود را سپری خواهد کرد، از 12 شهریورماه سال جاری به مدت 10 روز به میزبانی واحد همدان برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: در این دوره در سه محور اندیشه‌ای، مهارتی و فوق برنامه مباحث آموزشی پیگیری خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز در این نشست افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی است و ما در حوزه فرهنگ در جهان صاحب سبک و داعیه هستیم.

علیرضا رضایی بیان داشت: هدف انقلاب اسلامی ما فقط اهداف مادی نبود و معیارهای فرامادی و تعالی بشر در سرلوحه انقلاب اسلامی ما ملاک و معیار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در امور فرهنگی نباید به دنبال کمیت باشیم، بلکه کیفیت کارهای فرهنگی و خروجی این کارها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: حرکت در مدار فرهنگ مانند لبه تیغ است که اگر درست مورد استفاده قرار گیرد موجب بهبود و رشد تعالی می‌شود و اگر از آن بد استفاده شود در پذیرش مباحث فرهنگی موجب ایجاد مقاومت می‌شود.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول