اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان خبر داد

ارائه آموزش‌های بازارمحور به مددجویان کمیته امداد استان زنجان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی زنجان از ارائه آموزش‌های بازارمحور به مددجویان این نهاد در استان خبر داد.

ارائه آموزش‌های بازارمحور به مددجویان کمیته امداد استان زنجان

منصور عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به منظور تامین اهداف توانمندسازی جامعه هدف، افزایش اثربخشی آموزش‌های مهارتی، پایداری طرح‌های اشتغال و ارتقای بهره‌وری، موضوع آموزش بازارمحور را با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای نیل به اهداف مذکور 360 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال دوره‌های آموزشی مورد نظر را فرا می‌گیرند، اضافه کرد: این دوره‌ها در مناطق روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر در قالب رشته‌هایی همچون پرورش قارچ، زنبور عسل، ماهیان زینتی، دوخت کیف چرمی، تولید کفش چرمی و ورمی‌کمپوست در شهرستان‌های تابعه استان برگزار می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: در فرآیند آموزشی مذکور که شیوه‌ای جدید و نوین است، آموزش به گونه‌ای صورت می‌گیرد که کارآموزان همزمان با آموزش و پس از آن اقدام به تولید محصولاتی در قالب کارگاه‌های متمرکز و یا غیرمتمرکز (خوشه‌ای) می‌کنند که قابلیت فروش داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند آموزش در این مدل از ابتدای خرید مواد اولیه از بازار تا عرضه محصولات تولید شده توسط کارآموزان در بازار (از بازار تا بازار) ادامه می‌یابد.

لازم به ذکر است، سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان از مراحل نخست تا مراحل پایانی آموزش، خرید و فروش این طرح را پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول