اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی:

دچار خام فروشی هستیم/ باید سطح علمی کشاورزی را افزایش دهیم

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گفت: متاسفانه امروز دچار خام فروشی هستیم و باید برای رهایی از این مسئله به سوی شرکت‌های دانش بنیان قدم برداریم.

دچار خام فروشی هستیم/ باید سطح علمی کشاورزی را افزایش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مجتبی کوچک‌زاده در آیین افتتاح 222 طرح جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز دچار خام فروشی شده‌ایم، اظهار کرد: متاسفانه امروز دچار خام فروشی هستیم و باید برای رهایی از این موضوع به سوی شرکت‌های دانش بنیان قدم برداریم.

وی ادامه داد: کشور در گرو علم می‌تواند به هویت خود نقش دهد در همین راستا با تشویق نخبگان و اهالی علم می‌توان به رفع مشکلات پرداخت شرکت‌های دانش بنیان نیز در این میان باید مد نظر قرار داده شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گفت: در سازمان جهاد کشاورزی مرکز تحقیقات وجود دارد که تا کنون کارهای مطلوبی در آن صورت گرفته است و از قدرت علمی دانشگاه‌ها نیز استفاده شده است.

وی تصریح کرد: نگذاریم تا مغزها فرار کنند و به کشورهای خارجی برای کار راهی شوند و خدا را شاکریم که امروز مسئولان به مسایل علمی توجه دارند و از فرار مغزها تا حد مطلوبی جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/63015/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول