اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز:

توان علمی و اجرایی طرح‌های پژوهشی استان البرز ارتقا می‌یابد

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین جهاد دانشگاهی البرز و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران خبر داد.

توان علمی و اجرایی طرح‌های پژوهشی استان البرز ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از جهاد دانشگاهی استان البرز، علی‌اکبر هاشمی‌راد گفت: جهاد دانشگاهی واحد استان البرز و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با هدف استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی ـ پژوهشی، آموزشی و خدمات تخصصی، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند.

وی افزود: استفاده از توان علمی، اجرایی و اعتباری طرفین در انجام طرح‌های پژوهشی، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و استقرار نظام‌های مدیریتی، همکاری در زمینه‌های برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌ها و سمینارهای آموزشی و تهیه و نشر منابع علمی از جمله اهداف همکاری در این تفاهمنامه است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز عنوان کرد: انجام طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی، برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی، نشست‌ها و کارگاه‌های کاربردی ـ آموزشی و پژوهشی، استفاده از اساتید باتجربه در حوزه‌های مختلف آموزشی، چاپ و انتشار مشترک فصلنامه، کتاب و آثار علمی و پژوهشی مرتبط با موضوع تفاهمنامه، همکاری در اجرای طرح‌های کلان ملی، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، علمی، پژوهشی در حوزه‌های مورد توافق، برنامه‌ریزی و اجرای بازدیدها و تورهای فرهنگی، علمی‌ و آموزشی از جمله زمینه‌های همکاری بین طرفین است.

وی گفت: بر اساس این تفاهمنامه، همکاری در تدوین، تألیف و انتشار اسناد و مدارک علمی و نشریات تخصصی متناسب با نیازهای طرفین، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت ویژه کارکنان سازمان‌ها در سطوح مختلف، همکاری در نیازسنجی آموزشی و روزآمد کردن دوره‌های تخصصی آموزشی مرکز، طراحی و تدوین دوره‌های تحصیلات تکمیلی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت مورد توافق در راستای ارتقای دانش جامعه مخاطب، اطلاع‌رسانی و تبلیغ در جامعه مخاطب طرفین از دیگر محورهای قابل همکاری است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز در پایان اظهار داشت: این تفاهمنامه به امضای رؤسای هر دو مرکز به مدت دو سال منعقد شده است.

انتهای پیام/2302/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول