اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هماهنگی اموربانوان اداره‌کل ورزش وجوانان استان اصفهان مطرح کرد

کمک به ورزش بانوان با تلفیق علم و تجربه پیشکسوتان و نیروی جوان

مسئول هماهنگی اموربانوان اداره‌کل ورزش وجوانان استان اصفهان گفت: با تلفیق علم و تجربه پیشکسوتان و نیروی جوان می‌توانیم به توسعه ورزش بانوان در استان اصفهان کمک کنیم.

کمک به ورزش بانوان با تلفیق علم و تجربه پیشکسوتان و نیروی جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نسرین شاکری‌فرد یکشنبه‌شب در دومین جلسه کمیته راهبری ورزش بانوان استان اصفهان، با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش بانوان اظهار کرد: این مراسم روز پنجم تیرماه در سالن آمفی تئاتر هوانیروز برگزار می‌شود و هیئت‌های ورزشی باید پیشکسوتان خود را با توجه به آیتم‌هایی که کمیته راهبری ورزش بانوان درنظردارد به اداره ورزش و جوانان معرفی کنند.

وی با اشاره به عملکرد سال گذشته ورزش بانوان، تصریح کرد: با مشورت و برنامه ریزی مناسب در کمیته راهبری بانوان می‌توانیم این شاخص‌ها را ارتقاء دهیم.

مسئول هماهنگی امور بانوان اداره‌کل ورزش وجوانان استان اصفهان، عنوان کرد: نیاز به مکان مناسبی برای تمرین وبه کارگیری علم پیشکسوتان دارند، ما باید به ورزش بانوان اورژانسی نگاه کنیم.

شاکری‌فرد با بیان اینکه در مجمع خیران ورزش‌یار می‌خواهیم که مکان‌های ورزشی برای بانوان را تجهیز و بازسازی کنند، بیان کرد: هدف از تشکیل کمیته راهبری بانوان را تصمیم گیری منطقی برای ورزش بانوان دانست و با تلفیق علم و تجربه پیشکسوتان و نیروی جوان می توان به توسعه ورزش بانوان کمک کنیم.

مسئول هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان تأکید کرد: ما نه تنها از انتقاد نمی‌گریزیم بلکه اعتقاد داریم انتقاد می‌تواند در اکثر مواقع سازنده باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان استان درخواست دارم به ورزش بانوان نگاه اورژانسی داشته و بیش از گذشته این قشر جامعه را مورد حمایت قرار دهند.

به گزارش فارس، در پایان جلسه مقرر شد، روز سه‌شنبه هفته جاری جلسه تعیین شاخص‌های مربوط به انتخاب پیشکسوتان ورزش بانوان در دفتر شاکری‌فرد برگزار شود.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول