اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تحقیقات علمی پژوهشی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان:

کاربردی شدن طرح‌های علمی - پژوهشی امری ضروری است

رئیس دفتر تحقیقات علمی - پژوهشی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: باید با اتخاذ تدابیر مناسب طرح‌ها و مقالات علمی و پژوهشی کاربردی شوند.

کاربردی شدن طرح‌های علمی - پژوهشی امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی ایزدی صبح امروز در نشست هم اندیشی راهکارهای ارتقای همکاری‌های علمی - پژوهشی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اظهار داشت: برای انجام طرح‌های پژوهشی زحمات بسیار زیادی کشیده شده که باید طرح‌ها و مقالات علمی پژوهشی در استان کاربردی شوند که این امر مستلزم تقویت همکاری‌های دوجانبه است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم نوعی ادب است، افزود: نیروی انتظامی تاکنون ارتباطات و تعاملات بسیار خوبی با نهادها و سازمان‌ها داشته که امیدواریم این روابط همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

ایزدی به موفقیت‌های نیروی انتظامی طی سال‌های گذشته اشاره کرد: برگزاری همایش ملی امنیت و شهرهای مرزی یکی از برجسته‌ترین اقدامات نیروی انتظامی بود که در سطح کشور بی نظیر شناخته شد.

این مسئول افزود: در این همایش از ایده‌های فلاسفه، دانشمندان و نخبگان نیروی انتظامی استفاده شد که در نهایت 800 مقاله جمع آوری گردید که امیدواریم این مقالات کاربردی شوند.

رئیس دفتر تحقیقات علمی پژوهشی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان به اجرای طرح پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این استان فاصله زیادی از مرکز دارد، اما توانستیم در اجرای طرح پدافند غیرعامل به مدت دو سال متوالی در سطح کشور خوش بدرخشیم.

وی گفت: امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم گام‌های بلندی در بهبود فرآیند ارتباطی و توسعه علمی کشور برداریم.

ایزدی از زحمات فرماندهی انتظامی و دادگستری استان که زمینه را برای انجام فعالیت‌های علمی فراهم کرده‌اند قدردانی کرد.

در پایان این نشست که با حضور کارشناسان پیشگیری‌های امنیتی- وضعی، فرهنگی اجتماعی و مردمی و دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شد مقرر شد در راستای کاربردی شدن طرح‌های علمی و پژوهشی تفاهم نامه همکاری فی مابین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی منعقد گردد.

انتهای پیام/75005/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول