اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز خبر داد

برگزاری دوره‌های مشاوره کنکور در کتابخانه‌های عمومی اهواز

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز از برگزاری دوره‌های مشاوره کنکور ویژه اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز خبر داد.

برگزاری دوره‌های مشاوره کنکور در کتابخانه‌های عمومی اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، حجت‌الاسلام رضا کلاه کج اظهار کرد: روزهای نزدیک کنکور برای داوطلبان و اولیای آن‌ها از اهمیت خاص و به‌سزایی برخوردار است چرا که درصد بالایی از اعضای کتابخانه‌های عمومی را داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تشکیل می‌دهند که روند زندگی آن‌ها با شرکت در آزمون ورودی دانشگاه‌ها تغییر خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت مسئله کنکور در قشر جوان جامعه و حساسیت بالای آن در آینده اعضای کتابخانه‌های عمومی، به همین منظور دوره‌های مشاوره کنکور برای اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز به شکلی ویژه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز با تاکید بر اهمیت کنکور و نحوه حضور در آن و همچنین تاثیر به‌سزایی که در آینده دور و نزدیک داوطلبان دارد خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های طبیعی رویارویی با اتفاق‌های ویژه و غیرقابل تکرار ظهور پدیده اضطراب است و هرچه میزان نامعلومی و ریسک در آن بیشتر باشد میزان اضطراب نیز به همان نسبت بیشتر است و این اضطراب در روزهای پایانی کنکور فزونی می‌گیرد.

وی بیان کرد: در این دوره‌های مشاوره سعی داریم این استرس و دلهره را با حضور اساتید مجرب کم کنیم تا اعضا با اعتماد به نفس بالا در آزمون شرکت کنند.

کلاه کج در پایان گفت: دوره‌های مشاوره کنکور توسط ناصری، کارشناس ارشد مشاوره سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان به صورت رایگان برای تمام داوطلبانی که عضو کتابخانه‌های عمومی باشند با در دست داشتن کارت عضویت در تمام کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز تا روزهای قبل از کنکور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول