اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد زکات کمیته امداد خدابنده تاکید کرد

احداث مسجد در مناطق محروم شهرستان خدابنده

رئیس ستاد زکات کمیته امداد امام خمینی خدابنده بر احداث مسجد در مناطق محروم این شهرستان تاکید کرد.

احداث مسجد در مناطق محروم شهرستان خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمدعلی محمدی ظهر امروز در جلسه شورای زکات بخش افشار، گزارشی از عملکرد شورای زکات شهرستان خدابنده طی سال گذشته ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اقداماتی از قبیل تهیه بانک اطلاعاتی زمین‌های کشاورزی، جذب عاملان زکات، بازدید از پروژه‌های تشویقی زکات و ارسال پیامک به کشاورزان توسط کمیته امداد خدابنده انجام شد، تصریح کرد: همچنین در این زمینه همایش شهرستانی با حضور کشاورزان برگزار شد.

رئیس ستاد زکات کمیته امداد خدابنده با تاکید بر احداث مسجد در مناطق محروم شهرستان به تبیین اختصاص سیاست‌های تشویقی زکات به کشاورزان اشاره کرد و گفت: در صورتی که فرهنگ زکات در بین کشاورزان نهادینه شود، آنها رغبت بیشتری به پرداخت زکات خواهند داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گرماب نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد طی سال گذشته اظهار کرد: امسال وضعیت شهر افشار به گونه‌ای است که به علت خشکسالی، سرمازدگی و خسارات تگرگ 80 درصد از محصولات کشاورزی این بخش قابل برداشت نیست.

عباس ارفعی با اشاره به برنامه‌های تبلیغی انجام شده توسط این نهاد تصریح کرد: باید با انجام اقدامات لازم کشاورزانی که محصول قابل برداشت مورد توجهی دارند، در زمینه امر پرداخت زکات تبیین شوند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول