اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد عنبرآباد خبر داد

جمع‌آوری 7.6 میلیارد ریال کمک‌ نقدی در عنبرآباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان عنبرآباد گفت: 7 میلیارد و 600 میلیون ریال کمک‌های نقدی، صدقات و زکات از مردم این شهرستان طی سال گذشته جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 7.6 میلیارد ریال کمک‌ نقدی در عنبرآباد

ناصر امیرمحمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی این شهرستان در سال گذشته با اعتبار 87 میلیارد و 809 میلیون ریال خدمات بسیاری به افراد زیر پوشش این نهاد ارائه داده است.

وی با اشاره به برخی اقدامات و عملکرد این نهاد افزود: ایجاد 311 شغل، 643 مورد آموزش مددجویان و 60 مورد کاریابی با اعتبار 40 میلیارد و 500 میلیون ریال و همچنین احداث و تعمیر مسکن و ساخت 187 چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار 3 میلیارد و 400 میلیون ریال توسط این کمیته انجام شده است.

امیرمحمودی مبلغ پرداختی مستمری به مددجویان زیر پوشش را 27 میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر و تصریح کرد: 570 مورد وام قرض‌الحسنه کارگشایی با اعتبار 3 میلیارد و 900 میلیون ریال به مددجویان این نهاد طی سال گذشته اعطا شده است.

وی با اشاره به پرداخت 820 مورد لوازم منزل و جهیزیه با اعتبار یک‌ میلیارد و 954 میلیون ریال ابراز داشت: حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال به تعداد 644 خانوار با اعتبار یک‌میلیارد و 210 میلیون ریال پرداخت شده است.

امیرمحمودی با بیان اینکه انجام امور فرهنگی، دانش‌آموزی و دانشجویی با اعتبار 695 ریال از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی است، عنوان کرد: پرداخت هزینه‌های درمانی با اعتبار 337 میلیون ریال و کمک به رفع سوء‌تغذیه کودکان زیر شش سال با اعتبار 749 ریال توسط این نهاد انجام شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان عنبرآباد با قدردانی از همه کسانی که در کمک‌رسانی به ایتام و محرومان تلاش می‌کنند، گفت: 7 میلیارد و 600 میلیون ریال کمک‌های نقدی، صدقات و زکات از مردم خیر و نوعدوست این شهرستان طی سال گذشته جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/80005/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول