اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه قم

نشست ستاد احیای زکات قم برگزار شد

دومین نشست ستاد احیای زکات استان قم در سال جاری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

نشست ستاد احیای زکات قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، در این مراسم که صبح امروز در دفتر امام جمعه قم برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، رئیس ستاد احیای زکات استان قم در سخنانی ضمن مهم دانستن احیای سنت الهی زکات در جامعه، ترویج آن را در میان مردم ضروری دانست.

در این نشست جلالی دبیر ستاد احیای زکات استان قم در سخنانی در ادامه ارائه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد در سال جاری اظهارداشت: با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته،‌ تاکنون در 100 روستایی که اولویت زکات داشتند، 250 عامل زکات شناسایی و احکام آنها نیز صادر شد.

مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) قم درباره برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای ترویج سنت الهی زکات در جامعه اظهار داشت:‌ در این راستا، ضمن همکاری با نهاد‌های تبلیغی و حوزوی و رسانه‌ ملی،‌ برنامه‌های تشویقی نیز در نظر گرفته شد.

در ادامه این نشست، امین‌‌جعفری،‌ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در سخنانی درباره نقش آموزش و پرورش در ترویج این سنت الهی اظهار داشت:‌ با توجه به وجود احکام اسلامی در کتاب‌های درسی در مقاطع مختلف،‌ لازم است که احکام زکات نیز در این مباحث گنجانده شود.

خاطرنشان می‌شود در این نشست،‌ دیگر اعضای ستاد گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در راستای ترویج زکات را ارائه دادند.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول