اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد لردگان خبر داد

پرداخت 3 میلیارد ریال زکات در لردگان

مدیر کمیته امداد شهرستان لردگان از جمع‌آوری 3 میلیارد ریال زکات در این شهرستان خبر داد.

پرداخت 3 میلیارد ریال زکات در لردگان

محمد حسین زیلابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در یک سال گذشته 2 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در بخش ایتام شهرستان لردگان جمع‌آوری شده است.

وی از پرداخت کمک بلاعوض به 210 خانواده در این شهرستان خبر داد و گفت: به 210 خانواده نیازمند و جزو اقشار آسیب‌پذیر به صورت موردی کمک بلاعوض پرداخت شد.

زیلابی با بیان اینکه خانوارهای تحت پوشش این نهاد بیش از 600 میلیون ریال کمک موردی دریافت کردند، گفت: در یک سال گذشته نیز 932 نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد 607 میلیون ریال کمک موردی دریافت کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان لردگان همچنین از پرداخت 411 کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد خبر داد و افزود: در این مدت همچنین به 411 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد لردگان کمک هزینه جهیزیه پرداخت شد.

وی با بیان اینکه به‌ طور میانگین هر حامی سه یتیم را زیر پوشش دارد، ابراز داشت: در این شهرستان 3 هزار یتیم از حمایت حامیان و کمیته امداد بهره‎مندند.

زیلابی با بیان اینکه مردم خیر این شهرستان در یک سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب صدقات به کمیته امداد اهدا کردند، گفت: میزان صدقات جمع‌آوری شده در این مدت نسبت به سال پیش از آن 30 درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: همچنین مردم خیر این شهرستان سال گذشته 3 میلیارد ریال زکات پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول