اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیشابور:

آموزش امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه نیشابور گفت: آموزش امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه قرار گیرد.

آموزش امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور حجت‌الاسلام اسماعیل مقری‌موذن ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیشابور اظهار کرد: غربی‌ها طرح خاورمیانه جدید را بعد از انقلاب اسلامی طراحی کردند که بر اساس آن خیلی از حکومت‌ها همچون جمهوری اسلامی ایران باید تغییر و خیلی از سیاست‌ها باید تعطیل می‌شد.

وی افزود: باید اعتراف کنیم که هشدار‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با تهاجم فرهنگی، جدی گرفته نشد.

امام جمعه نیشابور خاطرنشان کرد: نباید قضایا را به حال خود رها کرد زیرا تجربه انسان‌هایی که در دامن انبیا و ائمه(ع) تربیت شدند می‌گوید، انسان قابل تربیت است.

وی با بیان اینکه  باید به امر آموزش امر به معروف و نهی از منکر دقت شود، گفت: آموزش امر به معروف و نهی از منکر کار سختی است و اما می‌توان با استفاده از آن وضعیت کنونی را بهبود بخشید البته نباید انتظار داشت که بتوانیم تغییر 100 درصدی در افکار عمومی ایجاد کنیم.

در ادامه محمدیوسف سپهری‌راد، مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر یک امر ذاتی است زیرا انسان از راستگویی، درست‌کرداری ذاتا لذت می‌برد و ذاتا از حق‌کشی، ظلم و بی‌عفتی پرهیز دارد.

سپهری‌راد تاکید کرد: معلمان فضا را برای امر به معروف و نهی از منکر آماده کنند و روی آموزش امر به معروف و نهی از منکر باید کار شود.

وی با بیان اینکه مصداق‌ها را نباید محدود به حجاب و نظایر آن کنیم، تصریح کرد: اشاعه امر به معروف و نهی از منکر امری واجب و پیشگیری‌کننده است.

سپهری‌راد بیان کرد: طی سال تحصیلی 92-91 توانستیم 650 جلسه مشاوران مذهبی را در مدارس به‌ ویژه دبیرستان‌ها برگزار کنیم.

انتهای پیام/70004/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول