اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف شهرستان رزن:

47 پایگاه امر به معروف در رزن فعال است / اقتدار ملی در گرو اجرای امر به معروف

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر رزن از فعالیت 47 پایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان خبر داد.

47 پایگاه امر به معروف در رزن فعال است / اقتدار ملی در گرو اجرای امر به معروف

مصطفی رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: توجه به این فریضه الهی زمینه‌ سلامت و سعادت جامعه را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: مدیران و دستگاه‌های مسئول باید در راستای بازگرداندن معروفات ترک شده و از بین بردن منکرات رایج در جامعه وارد عرصه فعالیت شوند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رزن با تأکید بر لزوم فرهنگسازی در جامعه به ویژه در مقوله اجرای امر به معروف و نهی از منکر گفت: با شناسایی آسیب‌ها و تهدیدات می‌توان امر به معروف و نهی از منکر را از این موضوعات شروع کرده و در تأمین و تقویت سلامت اجتماعی م‍ؤثر واقع شد.

وی ادامه داد: دوری از سبک زندگ اسلامی و رواج تشریفات خطر بزرگی است که ارزش‌ها را تهدید می‌کند پس باید با امر به معروف و نهی از منکر در مقابل این تهدید وارد عمل شد.

رستمی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را کم‌هزینه‌ترین و پربارترین اثر اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی دانست و بیان داشت: تحکیم بنیان خانواده، امنیت پایدار و اقتدار ملی در گرو توجه به امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات 24 خرداد، حضور حماسی در آن را بزرگترین معروف خواند و افزود: این موضوع به معنای مقابله با منکرات قرن یعنی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و جبهه شیطان است.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول